یادبگیریم4:غلظت مولی(مولار)

4.7/5
(11 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مسائل محلول ها

مقدمات فصل و درصد جرمی
مقدمات فصل و درصد جرمی

`00:53

1 تمرین

ppm
ppm

`00:51

1 تمرین

غلظت مولی(مولار)
غلظت مولی(مولار)

`01:06

1 تمرین

استوکیومتری محلول ها
استوکیومتری محلول ها

`01:01

1 تمرین

مفهوم و مسائل انحلال پذیری
مفهوم و مسائل انحلال پذیری

`01:32

1 تمرین

سوالات دیگران

سلام میتونید تشریحی این نکته رو بگید ممنون میشم

یادبگیریم جوابش چی میشه؟! میخوام چک کنم

علی قهرمانی | آکادمی امروز

علی قهرمانی

3 هفته پیش

در دقیقه 22 دلیل اینکه عدد را در 10 ضرب میکنیم چیست میشه اثبات این فرمول را بگین

چجوری شد پنج‌هزارم‌مول

جرم مولی رو از کجا بدست اوردین؟؟؟

اینجا که استاد بدست آورد 4.9 ولی جواب 0.49 هست.!!!!

سلام توی محاسبات شیمی نیازی نیست که حتما خود عدد رو بدست بیاری تو دوتا گزینه برات مونده 0.49 یا 0.52 پس از هرچی اعشار یا صفر هست صرف نظر کن یعنی به جای 19/6 بنویس 196 و به جای 0.025 بنویس 25 حالا وقتی 196 ضرب در 25 بشه بهت یکی از این اعداد رو میده :490 یا 4900 یا 49000 که همشون به این معناست که اگر از اعشار صرف نظر نمیکردیم به 0.49 میرسیدیم اوکی ؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

یک سوال الان این مبحث تو کتاب ما فقط ازش دو سه خط در حاشیه کتاب نوشته شده تو کنکور میاد؟؟

چرا باید ضرب در ۱۰کنیم؟ ممنون میشم جواب بدید

خب اگه چگالی خون ۱ نبود چی ؟ چه جوری باید ppmرو بدست بیاریم؟

(2)

......

Sara Beyok | آکادمی امروز

Sara Beyok

3 ماه پیش

مکه نباید درضرب در ۱۰ میکردیم برای مولاریته

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اسناد ببخشید این قسمت بجز یک حاشیه نوشت درکتاب چیز دیگری نگفته آیا این مبحث برای نظام قدیم هست یا برای الان در کنکور مورد سوال واقع میشه ؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

5 ماه پیش

سلام روناک جان وقتت بخیر از گلوکومتر اره سوال میارن ولی خب مباحث گسترده تری داریم نسبت به این یه پاراگراف

17 از کجا اومد اگ جایی از کتاب درسی جرم امونیاک گفته میشه 17 میگین کدوم صفحس...... هیچجا از توضیحاتی ک استاد گفته هرچقدر چک میکنم نمیبینم

سلام ۱۰ از کجا اومد دقیقا در صورت سوال ۱۰ نداشتیم

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

طاها دقایقی | آکادمی امروز

طاها دقایقی

10 ماه پیش

سوال آخر میشه حلال

اگر هر سه تا بودن چی از چه رابطه ای باید استفاده کرد؟

(1)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷