= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
علی قهرمانی
3 هفته پیش
در دقیقه 22 دلیل اینکه عدد را در 10 ضرب میکنیم چیست میشه اثبات این فرمول را بگین
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
اینجا که استاد بدست آورد 4.9 ولی جواب 0.49 هست.!!!!
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
@سجاد درویش زاده مرسی
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
یک سوال الان این مبحث تو کتاب ما فقط ازش دو سه خط در حاشیه کتاب نوشته شده تو کنکور میاد؟؟
فاطمه طیبی
3 ماه پیش
خب اگه چگالی خون ۱ نبود چی ؟ چه جوری باید ppmرو بدست بیاریم؟
(2)
هستی کشاورزی
1 ماه پیش
......
Sara Beyok
3 ماه پیش
مکه نباید درضرب در ۱۰ میکردیم برای مولاریته
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
روناک عباسی مقدم
5 ماه پیش
اسناد ببخشید این قسمت بجز یک حاشیه نوشت درکتاب چیز دیگری نگفته آیا این مبحث برای نظام قدیم هست یا برای الان در کنکور مورد سوال واقع میشه ؟
زینب مقدم
5 ماه پیش
سلام روناک جان وقتت بخیر از گلوکومتر اره سوال میارن ولی خب مباحث گسترده تری داریم نسبت به این یه پاراگراف
خانم دکتر سما نصر
5 ماه پیش
سجاد درویش زاده
1 ماه پیش
سلام توی محاسبات شیمی نیازی نیست که حتما خود عدد رو بدست بیاری تو دوتا گزینه برات مونده 0.49 یا 0.52 پس از هرچی اعشار یا صفر هست صرف نظر کن یعنی به جای 19/6 بنویس 196 و به جای 0.025 بنویس 25 حالا وقتی 196 ضرب در 25 بشه بهت یکی از این اعداد رو میده :490 یا 4900 یا 49000 که همشون به این معناست که اگر از اعشار صرف نظر نمیکردیم به 0.49 میرسیدیم اوکی ؟