= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ساجده بزی
3 ماه پیش
سلام من اونجایی که استاد اومدن از روی مولاریته جرم بدست آوردن نفهمیدم قسمت دوم سوال؟!
حیدر مالداری
6 ماه پیش
واقعا حیف این همه زحمت که که دانش آموزها میکشن. از هر صد نفری که این سوالو کامل بلدن پنج شش نفر بیشتر نمیرسن جواب بدن تو یک دقیقه ی کنکور. امتحان نهایی بهتره اگه سهمش ۹۰ درصد هم بشه کمه. تا سوالو بخونی و تحلیل کنی ۴۰ ثانیه میگذره
مهنا حسن زاده
9 ماه پیش
چرا به جای غلظت ،چگالی رو بدست نمی آوریم ؟
مهنا حسن زاده
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اگر چگالیو میخواستیم میتونستیم بدست بیاریم؟
نرگس کریم ابادی
10 ماه پیش
اینجا رو نفهمیدم جرم چجوری بدست اومد؟
z z
10 ماه پیش
سلام وقت بخیر درواقع برای بدست اوردن جرم جرم برحسب گرم رو تقسیم بر جرم مولی سولفوریک اسید که 98 میکنیم بعد مساوی 100 میلی لیترمحلول رو ضرب در غلظت که 25 صدم است میکنیم وتقسیم بر 1000 که جواب بدست میاد اگر متوجه نشدی عکس بفرستم
نرگس کریم ابادی
9 ماه پیش
@z z میشه عکس هم بدید ممنون میشم
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
خب اینجام غلظت نداده🙄😮💨
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
الان مشکل کجاست؟
رادمهر معافی زاد
1 سال پیش
چون تو بخش دوم غلظته رو میخواد ما تو تناسب جا غلظت مجهول میذاریم که بدستش بیاریم .
(1)
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
تناسب اولی که استاد بستن رو میشه یه بار دیگه توضیح بدید
Maedeh karami
2 سال پیش
الان این سوال رو چطور باید زنجیره ای حل کنیم؟
(1)
Maedeh karami
2 سال پیش
@نرگس مهدوی ممنون
مبینا سادات موسوی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر میگم صورت سوال میگ جرم اسید در 100 میلی لیتر پس چرا استاد مول بر لیتر بدست میارن کلا میشه این سوال رو خودتون توضیحش بدین
سپیده علمداری
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷