یادبگیریم2:حرکت با شتاب ثابت(قسمت دوم)

4.9/5
(367 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

حرکت با شتاب ثابت

تست های حرکت با شتاب ثابت(1)
تست های حرکت با شتاب ثابت(1)

`00:56

1 تمرین

تست های حرکت با شتاب ثابت(2)
تست های حرکت با شتاب ثابت(2)

`02:11

1 تمرین

سوالات دیگران

الان دقیقا چرا تو این سوال V_a کردیم ولی تو مثال قبلش ۳۶:۴۸, V_(_a)کردیم ؟ مگه این دو تا شرایطشون که فرق نداشت

در ویس توضیح دادم

سلام واقعا این قسمت رو متوجه نمیشم لطفا توضیح بدین ممنون میشم الان یعنی از خودمون یه منفی دیگه بغل شتاب میزاریم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

@سید محمد متین رشادی خیلی ممنونم کامل متوجه شدم با اینکه ما به علاوه گذاشتیم ولی علامت شتاب که تعیین میکنه کم شه یا زیاد خیلی خوب توضیح دادین

توی این سوال چرا قدرمطلق ن؟

سلام خسته نباشی چون قدر مطلق گرفتن ازش برای مسافته ( مسافت نمیتونه منفی باشه چون در واقع طول مسیر حرکته که طول هیچ وقت منفی نمیتونه باشه) اما جابه جایی می‌تونه مثبت منفی و صفر باشه ، قبوله

سلام این تست رو میشه توضیح بدین...

چی یاد گرفتی رو میفرستید

چه زمانی نمودار سرعت زمان و مکان زمان سهمی و کی خط راست میشه

جواب به صورت صوتی می باشد:)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

6 ماه پیش

چرا استاد اومد اینجا که سرعت صفر شد بازه بندی کرد این کارو هم برا تندی وهم برا سرعت متوسط داریم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

درود ببخشید برای جابه جایی اگه جدا نکنیم مشکلی هست؟ چون من داخل این سوال تفکیک نکردم و جوابم درست بود

خیلی لذت بردم

(1)

چرا اینجا که تغییر جهت داشتیم بازه بندی نکردیم؟

چرا نوشتن aو2a؟

غزل کیماسی | آکادمی امروز

غزل کیماسی

8 ماه پیش

سلام ، در چی یادگرفتی دوم قسمت ب من جا به جایی منفی ۱۵ در میاریم ولی پاسخ نامه زده مثبت ۱۵ میشه بکید کدوم درسته

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اینجا آخه تندی رو گذاشتیم رو جدول مگه نباید سرعت میذاشتیم؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

درود بر شما..خسته نباشید.. قسمت (ب) این سوال...با توجه به بازه زمانی که بهمون داده..یه بار (t=3...v=-2) یه بار هم (t=6...v=-8) بدست اومد..درنهایت..جابه جایی (15- )بدست اوردم...ولی پاسخ نامه زده ..جابه جایی برابر با (15) هست... میشه بگید کجا رو اشتباه رفتم؟

🙏🙏❤️