یادبگیریم2:حرکت با شتاب ثابت(قسمت دوم)
4.9/5
(367 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
الان دقیقا چرا تو این سوال V_a کردیم ولی تو مثال قبلش ۳۶:۴۸, V_(_a)کردیم ؟ مگه این دو تا شرایطشون که فرق نداشت
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام واقعا این قسمت رو متوجه نمیشم لطفا توضیح بدین ممنون میشم الان یعنی از خودمون یه منفی دیگه بغل شتاب میزاریم؟
محدثه باشتنی
4 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنونم کامل متوجه شدم با اینکه ما به علاوه گذاشتیم ولی علامت شتاب که تعیین میکنه کم شه یا زیاد خیلی خوب توضیح دادین
محمد صادق بهرمند
1 ماه پیش
توی این سوال چرا قدرمطلق ن؟
نازنین حیدری
1 ماه پیش
سلام خسته نباشی چون قدر مطلق گرفتن ازش برای مسافته ( مسافت نمیتونه منفی باشه چون در واقع طول مسیر حرکته که طول هیچ وقت منفی نمیتونه باشه) اما جابه جایی میتونه مثبت منفی و صفر باشه ، قبوله
Ayla ....
6 ماه پیش
چرا استاد اومد اینجا که سرعت صفر شد بازه بندی کرد این کارو هم برا تندی وهم برا سرعت متوسط داریم؟
مهدی رحمانی
6 ماه پیش
درود ببخشید برای جابه جایی اگه جدا نکنیم مشکلی هست؟ چون من داخل این سوال تفکیک نکردم و جوابم درست بود
غزل کیماسی
8 ماه پیش
سلام ، در چی یادگرفتی دوم قسمت ب من جا به جایی منفی ۱۵ در میاریم ولی پاسخ نامه زده مثبت ۱۵ میشه بکید کدوم درسته
پرنیان جهان بین
9 ماه پیش
درود بر شما..خسته نباشید.. قسمت (ب) این سوال...با توجه به بازه زمانی که بهمون داده..یه بار (t=3...v=-2) یه بار هم (t=6...v=-8) بدست اومد..درنهایت..جابه جایی (15- )بدست اوردم...ولی پاسخ نامه زده ..جابه جایی برابر با (15) هست... میشه بگید کجا رو اشتباه رفتم؟
پرنیان جهان بین
7 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
در ویس توضیح دادم