یادبگیریم3:به هم بستن مقاومت ها(موازی)
سبحان دل افروز
3 ماه پیش
سلام میشه بگید چرا در مدار ها از مقاومت موازی استفاده می کنند وقتی میتونن مقاومت معادلش رو بجایش بزارن و اینکه چرا با حذف کردن مقامت جریان کاهش پیدا میکنه
نادیا نوری
3 ماه پیش
مگه نگفتیم جریان مثب آدم عاقله وه از مقاومت عبور نمیکنه خب اینجاها از مقاومت ۳ اهمی هم مقداری جریان عبور میکنه ؟!
نادیا نوری
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی واقعا ممنون
روژان کنگرانی فراهانی
5 ماه پیش
سالم برای یاد بگیریم های سری متوالی و موازی تست جدا نداره یا برای من این مشکل هست؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
دقیق متوجه منظورتون نشدم که تست مربوط به کدوم باکس رو میگید اینو از پشتیبانی سوال کنید راهنمایی میکنند
نرگس کریم ابادی
9 ماه پیش
سلام میشه این جواب چی یادگرفتیم رو توضیح بدید توی برگه؟
(1)
نرگس کریم ابادی
9 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنونم متوجه شدم
هستی پورحکیمیان
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی اشتباهه فکر میکنم. برای R نباید مقاومت هارو همینجوری جمع کنیم. باید مقاومت معادل رو حساب کنیم
نادیا نوری
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی این اشتباه مقومت ها سری نیستند که جمع کنیم R توتال میشه ۲
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
شب کنکوری یه ایرادی ام واسه این نازنین استاد بگیریم دیگه . اینجوری نمیشه خخخ حلوا حلوا کردن در ادبیات ما . به معنی (( نهایت احترام و حق شناسی نسبت به یکی کردن هست )) یا همون (( روی سر گذاشتن )) بععععله اینی که الان اینجا مطرح شده میشه گوشت قربونی که تیکه تیکه پخش میشه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
خیره انشالله 🌷
(1)
معصومه جان بخشی
1 سال پیش
ببخشید چجوری میتونم ویدیو رو بزرگ کنم هرچی میزنم رو اون علامت پایین سمت راست بزرگ نمیشه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
به پشتیبانی بگید راهنمایی میکنن 🌷
Yasin Aryani
1 سال پیش
کروم رو بروز کن
BTMN
1 سال پیش
میتونیم بگیم اگه توی مدار گره داشتیم پس مقاومت ها بصورت موازی بسته شدن؟
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
میشه گفت اگه گره داشته باشیم(به شرطی که جریان در این گره توزیع بشه به چند جهت) در این حالت در اون مدار مد نظر،مقاومت موازی مشاهده میشه
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
سلام منظورت از گره دقیقا چیه؟
Maedeh karami
1 سال پیش
جواب چی یاد گرفتی ها: ۱-الف)کوچکتر ب)کوچکتر ۲-گزینه ۳
(4)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷
]... .
1 سال پیش
سلام چرا این تیکه نمیتونیم بگیم جریان از مقاوت6اهمی نمیگذره.جریان مگه دوست نداره از مقاومت های کم فقط عبور کنه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام سوالتون رو با ذکر تایم مجدد کامنت جدید بزارین
زهرا کوهی
1 سال پیش
استاد وقتتون بخیر ببینید من این سوال رو به روش تشریحی حل کردم اما جواب اون نشده که استاد به روش تستی حل میکنند
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام راه حلت درسته مقاومت معادل توی مرحله دوم و جواب اخر رو بدست نیاوردی
دردانه قاسمی
1 سال پیش
انقدر فرمول برای حفظ کردن وجود داره که روش های سریع غیرضروری هستن و زود هم یادت میره.
نرگس مهدوی
1 سال پیش
👍
سپهر واحدپور
1 سال پیش
در اینجا جریان خب مسیری رو انتخاب میکنه که آسون تر باشه.پس باید از یک مقاومتی که کمتره عبور کنه. ولی از هر سه تا عبور کرده. چرا؟؟ میشه توضیح بدید متوجه نمیشم.
نرگس مهدوی
1 سال پیش
جریان از هر سه مقاومت عبور میکنه جز وقتی که یک سیم بدون مقاومت داشته باشیم که در این صورت جریان فقط از اون سیم میگذره و از اون مقاومت ها عبور نمیکنه
(1)
سپهر واحدپور
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ممنون
Yasin Aryani
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)
(1)