به هم بستن مقاومت ها (سری یا متوالی)
`01:27
توزیع جریان در مقاومت های موازی
`01:23
تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (1)
`00:59
تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (2)
`00:45
1 تمرین
به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
`01:09
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) - 1
`01:15
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
علی بغلانی
یازدهم تجربی - خوزستان
mEhD i
دوازدهم تجربی - مازندران
یاسین الله یاری
دوازدهم تجربی - تهران
لیلا عالی پور
یازدهم تجربی -
درسا طهماسبی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
فرانک لسانی
دوازدهم تجربی - اصفهان
پارسا کارگر
یازدهم تجربی - آذربایجان غربی
ارمیا امینی
دوازدهم تجربی - کرمانشاه
معصومه صراطی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
سارینا مقصودعلی
یازدهم تجربی -
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
علی بغلانی
یازدهم تجربی - خوزستان
mEhD i
دوازدهم تجربی - مازندران
یاسین الله یاری
دوازدهم تجربی - تهران
لیلا عالی پور
یازدهم تجربی -
درسا طهماسبی
فارغ التحصیل تجربی - مازندران
فرانک لسانی
دوازدهم تجربی - اصفهان
پارسا کارگر
یازدهم تجربی - آذربایجان غربی
ارمیا امینی
دوازدهم تجربی - کرمانشاه
معصومه صراطی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
سارینا مقصودعلی
یازدهم تجربی -
به هم بستن مقاومت ها (سری یا متوالی)
`01:27
توزیع جریان در مقاومت های موازی
`01:23
تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (1)
`00:59
تست توزیع جریان در مقاومت های موازی (2)
`00:45
1 تمرین
به هم بستن مقاومت ها(ترکیبی)
`01:09
تست به هم بستن مقاومت ها (ترکیبی) - 1
`01:15
سوالات دیگران
(3)
سیدسجاد موسوی سیج
2 سال پیش
سلام چرا سیمی که نام دو سرش O2 بود حذف شد یعنی سیمی که نام دو سرش یکی باشه هم حذف میشه ؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سلام بله در واقع همچین سیمی،یا کلن مقاومتی داخلش نیست،یا اگر هم باشه،اصلا جریانی ازش نمیگذره که بخواد توی مدار ما تاثیرگذار باشه
(1)
کپی لینک
گلنوش صادق نژاد
1 سال پیش
بله اتصال کوتاه میشه
کپی لینک
عرفان امیری
3 سال پیش
سلام چرا ۲۰و۶رو موازی نگرفتن اول؟
کپی لینک
علی ثامری
3 سال پیش
چون اول الویت باسیم های دوسر شبیه بهم است
کپی لینک
سید محمد مبین حسینی
3 سال پیش
چون دو دستشون رو به هم ندادند.
کپی لینک
کپی لینک
امیرعباس درویش یزدی
3 سال پیش
سلام دوست عزیز>< سیمی ک وصله شاید گیجتون کنه. اینجوری بگیم که وقتی از O1 جریان میخاد بره باید هم سمت 5 اهمی و هم سمت 20 اهمی بره. و عملا این دو باهم موازین
(1)
کپی لینک
علی ثامری
3 سال پیش
خیر چون دوسر شبیه بهم است
کپی لینک
امیرعلی شاه پوري اراني
2 سال پیش
سلام فکر کنم بله