تست 13

5/5
(37 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

واحد های اندازه‌گیری زاویه

رادیان و درجه
رادیان و درجه

`01:18

1 تمرین

سوالات دیگران
Reyhan V | آکادمی امروز

Reyhan V

3 ماه پیش

واسه چی هر قسمتو سی درجه در نظر گرفتن

کل دایره 360 درجه اس که اعداد ساعت اون رو به 12 قسمت تقسیم کردن.پس هر قسمت میشه 30 درجه.

سلام چرا استاد میگن این فرمول توصیه نمیشه؟ خیلی که کار رو راحت میکنه

𝖭 𝖯 | آکادمی امروز

𝖭 𝖯

1 سال پیش

چون پارامتری هستش باید مفهومی درکش کنیم شاید سر جلسه فرمولش یادت رفت

. . | آکادمی امروز

. .

2 سال پیش

سلام میشه اینو توضیح بدید .فک کنم پاسخنامه ایراد داره!(تمرین هفتم همین درس)

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

2 سال پیش

سلام وقت بخیر من متوجه نمیشم یک دوازدهمه چطور بدست میاد

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام وقتتون بخیر میشه این سوال رو توضیح بدید

سلام من متوجه نشدم چرا۱۲میشه یک ۱۲عقربه کوچیکه،یعنی فقط درجه انحراف یک بوده؟؟واینکه چطورفهمیدیم ده درجه اومده جلو؟؟یعنی وقتی ساعت شده ۲:۲۰عقربه ده درجه جابه جاشده؟؟مگه شش درجهجابه جانمیشه؟؟

نرگس رحیمی | آکادمی امروز

نرگس رحیمی

tik

3 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام من اینطوری به این سوال جواب دادم درسته؟

(2)

سلام و درود بله درسته محسن جان

(1)