Amin reza Salari
1 ماه پیش
سلام ممکنه داخل امتحان نهایی زاویه رو برحسب درجه بده و از ما به صورت رادین بخواد منظورم اینه که زاویه که برحسب درجه هسته را باید ضربدر پی به روی ۱۸۰بکنیم تا به رادیان تبدیل بشه یا خیر
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام بله دقیقا همینطوره بهتره از این فرمول استفاده کنید برای نهایی چون دقیقا در کتاب آمده
زهرا رضایی مهر
11 ماه پیش
چرا با افزایش ولتاژ در مولد جریان کاهش پیدا می کنه؟ آخه بنابر رابطه ی مقاومت برابر با ولتاژ به روی جریان، ولتاژ و جریان رابطه ی عکس دارن.
فاطمه خدادادی
1 سال پیش
سلام استاد تمام ازمایش ای کتاب درسی رو نگفتند
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام هر جا ناقص بود و نیاز به توضیح داشت،بگید ما توضیح بدیم ریپلای نباشه 🌷
ابوالفضل مشهدی خانی
1 سال پیش
شما هم نفهمیدید یا فقط منم که نفهمیدم
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
هر جا رو که نفهمیدید، سوال کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
شرلوک هلمز
2 سال پیش
سلام از فناوری و کاربرد ها میاد تو نهایی؟ چون خیلی چرت و پرت و توضیحی هستن
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام کدوم قسمت میشه دقیقا؟؟ میتونی تصویرشو بفرستی؟
شرلوک هلمز
1 سال پیش
@نرگس مهدوی سلام خوشبختانه نیومد تو نهایی. خیلی ممنون😂🙏💯
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@شرلوک هلمز ❤️😂
ثنا کاظم زاده
2 سال پیش
این رابطه ی بسامد و f که میگیم با دوره تناوب رابطه عکس داره رو متوجه نمیشم
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام به فرمول زیر توجه کن طبق این فرمول، رابطه بین بسامد با دوره تناوب عکس هم هست یعنی با افزایش دوره تناوب، بسامد کاهش پیدا می کنه
p z
2 سال پیش
ببخشید اینجا استاد میگن که پیچه تغییر میکنه ولی توی کتاب گفته ساکن
فرشته پرتوی
1 سال پیش
سلام هر دو میشه ولی کتاب به مولد ها صنعتی گفته پبچه ثابت است
ثنا کاظم زاده
2 سال پیش
الف رونفهمیدم چرا میشه صفر ؟
نیایش چرخابی
2 سال پیش
گفتن که : نمودار جریان متناوب سینوسی هست و نمودار شار کسینوسی. با توجه به این مورد وقتی شار ماکسیمم باشه جریان القایی صفر میشه
(3)
فاطمه دارایی
2 سال پیش
@نیایش چرخابی مرسی
𝒜𝒷ℴ𝓁𝒻𝒶𝓏𝓁 𝓀𝒶𝓎𝓈𝒶𝓇𝒾
2 سال پیش
چون که شار نمودارش کسینوس هست و جریان متناوب سینوس و بر عکس هم هستن هر کدومش بیشینه باشه یکی دیگه صفر میشه
زهرا شهیدی
2 سال پیش
@نیایش چرخابی ببخشید من متوجه نشدم
نیایش چرخابی
2 سال پیش
@زهرا شهیدی نمودار شار کسینوسی هست و چه موقع بیشینه میشه ! وقتی 0 درجه باشه که میشه یک و در مقابل برای جریان که نمودارش سینوسی هست 0 درجه میشه 0 اینجوری میتونی یاد بگیریش
ثنا کاظم زاده
2 سال پیش
خب الان کلی اتلاف شد که انرژی از 12 کیلو ولت 220 ولت می رسه
عرفان بابایی
2 سال پیش
انرژی اتلاف نشده مبدل کاهنده فقط ولتاژ رو آورده پایین
ثنا کاظم زاده
2 سال پیش
این قسمتو متوجه نشدم استاد گفتن در نیروگاه ها ولتاژو افزایش میدن بعد ادامش گفته برای اینکه جریان در کابل های انتقال کاهش پیدا کنه رابطه ی جریان و ولتاژ که مستقیمه
عرفان بابایی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷