یادبگیریم1: انرژی در حرکت هماهنگ ساده

4.8/5
(28 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

حرکت هماهنگ ساده

 انرژی در حرکت هماهنگ ساده و مسائل آن
انرژی در حرکت هماهنگ ساده و مسائل آن

`00:44

 تست های انرژی در حرکت هماهنگ ساده
تست های انرژی در حرکت هماهنگ ساده

`01:13

سوالات دیگران

:)

(1)

زهرا کوهی | آکادمی امروز

زهرا کوهی

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر ببخشید میشه گزینه د رو توضیح بدین

@زهرا کوهی سلام طبق فرمول K=1/2mv² وقتی سرعت دو برابر شه انرژی جنبشی چهاربرابر میشه

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

1 ماه پیش

سلام ممنون ک جوابتون رو به اشتراک گذاشتین قسمت د مگه راجب بیشینه تندی بحث نشده ک فرمولش Awهس پس چرا از یک دوم mvبه توان دو میریم؟

من متوجه نمیشم بعضی از عزیزان انتظار دارن با جادو و ورد همون لحظه که استاد یه چیزی میگه سریع یاد بگیرن. مطالبی که استاد اینجا میگه با مطالبی که اساتید جاهای دیگه میگن زیاد فرق نداره نهایتا یکی دو نکته کم و زیاد،خودمون باید پیگیر باشیم برای یادگرفتن. من معلم فیزیک خوبی نداشتم توی دبیرستان و از استاد نوری خیلی راضیم چون باعث شد از فیزیک خوشم بیاد، همه ی موسسات همه ی استاد هاش عالی نیستن و اگر نتونستین با استادی چیزی یاد بگیرین به این دلیل نیست که بقیه هم نمیتونن،من الان خودم با استاد حسابان اینجا نمیتونم درست آموزش ببینم ولی دلیل نمیشه که بیام و بقیه اساتید یا کل آکادمی رو ببرم زیر سوال‌. قصد توهین یا بی‌احترامی به کسی رو نداشتم و ندارم. امیدوارم که موفق باشین دوستان ✨🙏🏻

(6)

حق

(4)

U=1/2KA گفیتیم تو این فرمول به جای Kبنویسیم mW (Wبه توان دو) خب این طوری فرمول میشه U=1/2Amw (wبه توان دو) Aکه اصلا به توان دو نمیرسه پس چطور با انرژی جنبشی برابره؟

از سرعت نور بیشتر داری پسرفت میکنی استاد نوری!😡 حیف ، حیف از اون پولی که دادم به این (به قول خودشون) پکیج درسی ... معلم نقش هویج رو داره ، معلم باید خودش سوال رو یک بار هم که شده حل کنه ، بعد حلیاتی که قبلا درستش کرده و حل کرده رو به صورت پاورپینت توضیح بده. واقعا متاسفم برای این اکادمی زمان تدریس برای 2و3 سال پیشه . بعضی از فرمول های مهم رو نگفته و پاسخ گویی به سوالات هم از 100 درصد ، 5 درصد هستش و ...

(4)

دقیقااا کاش از اول گول اینارو نمیخوردیم و میرفتیم با موسسه های معتبر کلاس برمیداشتیم زنگ زدن میگن تدریس خط به خط داریم و فلان. بعدم 8 تومن بزور ازم کندن

(4)

😡😡😡

جواب چی یادگرفتی این بخش رو لطف میکنید

فرستاد م چک کن

(1)

سلام چرا Aتوان گرفت

(2)

سلام . این V= AW از کجا اومد که گفت تو همین فصله؟

سلام این فرمول فقط برای سرعت ماکزیمم نوسانگر صدق می‌کنه حفظش کنید

توی فرمول انرژی پتانسیل کشسانی چرا A به توان 2 نرسیده ????

توی جزوه اشتباه شده خودتون اضافه کنید

یونس ریاحی  | آکادمی امروز

یونس ریاحی

1 سال پیش

جواب چی یادگرفتیم؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

از قسمت دانلود جزوات میتونین جواب چی یادگرفتی ها رو داشته باشین

Farshid ‌ | آکادمی امروز

Farshid ‌

1 سال پیش

جواب چی یاد گرفتی الف_صفر ب_ندارد ج_درست د_نادرست ←طبق فرمول سرعت به توان دو پس چهار برابر ه_ثابت میماند و_نقطه تعادل ی_انرژی میکانیکی ص_سهمی

(6)

سلام اینجا فرمول درسته ولی تو جزوه اشتباه نوشته شده لطفا رسیدگی کنید

سلام ایراد های جزوه رو حتما به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷 بررسی میکنیم 🌷

سلام وقت بخیر ببخشید امکانش هست چی یادگرفتی گزینه د رو توضیح بدید

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-51518?comment_id=654232#comment-654232 این وویس رو گوش بدین

چرا تو جزوه به جای 1/2ka2 نوشته شده 1/2ka [متاسفانه جزوتون خیلی اشکال داره و نه اپدیت شده و هم تایپش مشکل داره

(1)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام این فرمول تو چه زمانی نوشته شده؟ من تو این زمانی که مشخص کردین نتونستم پیدا کنم

سام سیفی | آکادمی امروز

سام سیفی

1 سال پیش

اره خیلی اشکال داره جوزه کسی هم نیست پیگیری که! واقعا موسسه بی نظمیه

چی یاد گرفتی جواب د چی میش؟

خانم مقرم چرا a2نیست

سوالتون چه تایمی؟

چرا vmax=Aw؟

سوالتون از چه تایمیه؟