تست ۲

Rated 4.6667 stars out of 5
4.7/5
(3 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
سوالات دیگران

توی نمودار نشون میده که ریشه 1 مضاعف نیست پس چرا ما 1 رو مضاعف کردیم

Zahra R.Z | آکادمی امروز

Zahra R.Z

1 ماه پیش

وقتی قراره تابع نامنفی باشه یعنی جاهایی که صفر یا مثبته پس چرا جواب [4و2] اجتماع با {1} نمیشه؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 ماه پیش

بله عدد ۱ هم میتونه باشه

(1)

اینجا که سه ریشه مضاعفه از کجا معلوم توان دو بوده شاید توان 4 یا 6 و....بود

Zahra R.Z | آکادمی امروز

Zahra R.Z

1 ماه پیش

چون اینجا هدف فقط تشخیص ریشه زوج(یا مضاعفه) و نیازی به تعیین دقیق نیست

جالب بود ولی پیچیده بود😵‍💫

هر جا رو متوجه نشدید،کامنت کنید که توضیح داده بشه 🌷 (لطفا ریپلای نکنید 🌷)

کلا تست شماره 3را نفهمیدم

(1)

سلام میشه این توضیح بدید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

🫀 Mobina | آکادمی امروز

🫀 Mobina

8 ماه پیش

0:5:1

درود میشه یه دور دیگه سوال توضیح بدید؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

چرا توی این قسمت علامت های عددها رو منفی گذاشته

جواب به صورت صوتی می باشد:)

آقا یه سوال توی خود اون نموداریکه بهمون داده از بازه یک تا دو مثبته . چرا جواب شد از تو تا چهار؟ اصا بازه تو تا چهار تو نمودار منفیه!!

دقت کن این نموداری که داده،مال آف ایکس هست اما اون تابع نهایی که از ما خواسته مشخص کنیم در چه بازه ای نام منفیه،یه چیز دیگست.... دوباره ویدیو رو با دقت نگاه کن بازم نفهمیدی بگو بیشتر توضیح میدم

(1)

نمیشه راه ساده رو بگین احساس میکنم داریم لقمه دور دهن مون می چرخونیم و اینکه یک سوال توی نمودار خود نمودار تو بازه یک تا ۲ توی قسمت مثبت باز این همه ما پیچوندیم و به ۲ و ۴ رسیدیم من اصلا نفهمیدم

اینجا روی سوال بازه a تا b باز هست که شامل خود a و b نمیشه استاد خودشونم گفتن که طراح خود a و b رو از ما نخواسته پس چرا با این حال ما a و b رو جزو بازه حساب کردیم و b رو 4 و a رو 2 در نظر گرفتیم

با سلام اینجا درسته که طراح a و b رو درون () قرار داده ولی این به این معنی نیست که پرانتز نشونه ی بازه بودن باشه و a و b رو حساب نکنیم.(به علاوه اینکه طراح هیچوقت خودش معلوم نمیکنه چیزی که میخواد بازه هست یا بسته،پرانتز صرفا یک مثال شماتیک از فاصله دو عدده که درونش بیان میشه و باز یا بسته بودنش رو باید خودمون تعیین کنیم) و درسته که طراح خود a و b رو نخواسته ولی چون اختلافشون رو خواسته باید عدد هردو رو بدست بیاریم امیدوارم نونسته باشم کمکتون کنم

:)  )  | آکادمی امروز

:) )

1 سال پیش

0:2:16

چرا درجه ۴؟ مگه نگفتیم واسه پیدا کردن درجه باید در هم ضرب کنیم خب میشه درجه ۲...

f(x) یعنی چی متوجه نشدم. الان اون نمودار نمودار علامت x هست؟! از روی اون معادله f(x) و رو می نویسیم بعد ضرب در معادله میکنیم دوباره تعیین علامت میکنیم؟

سلام چرا وقتی که از روی نمودار ریشه های ساده و مضاعف پیدا کردیم بعد به صورت پرانتز نوشتیم بعد در عبارت درجه ۲ که خود سوال به ما داده بودن ضرب کردیم مگه سوال ریشه های عبارت درجه ۲ نمی خواست؟

اوکی؟

اینجا از روی خود نمودار نمیتونیم تعیین علامت کنیم؟

منظورتون رو متوجه نمیشم ولی خب قاعدتاً با استفاده از شکلی که بهمون داده آف ایکس رو تعیین علامت میکنیم

@سید محمد متین رشادی جواب به صورت صوتی می باشد:)

@راضیه جلیلی بله کاملا درسته