= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نازنین زهرا رفیعی
2 هفته پیش
سلام یعنی همیشه جواب قدر مطلق الفا به علاوه قدر مطلق بتا رو باید اختلافشون در نظر بگیریم وقتی جمعشون یا s منفی شد ؟
نازنین زهرا رفیعی
2 روز پیش
@سید محمد متین رشادی اها بله ممنون
هلیا خورشیدوند
7 ماه پیش
چرا الفا منفی فرض شد ولی از قدر مطلق اوردیم بیرون قرینه نکردیم ؟
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
قرینه کردیمش دیگه اومد بیرون شد منفی آلفا
رابعه ازونیدوجی
8 ماه پیش
سلام مننفهمیدمچراوقتییهعددمنفیمیزاریمداخلقدر مطلقمنفیمیادبیرون. میشهواضحترتوضیحبدین
آمنه قدیم پور
10 ماه پیش
در این طور مسئله ها میتونیم به جای استفاده از روابط بین ریشه ها ریشه های معادله رو به دست بیاریم و حل کنیم یا نه
آمنه قدیم پور
10 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ولی در کل میتونیم با این روش به راه حل برسیم درسته
امیررضا هاشمی
11 ماه پیش
سلام اگه بتا رو منفی فرض کنیم غلطه ؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام فرقی نمیکنه چون به هر حال میره داخل قدر مطلق
خدا بزرگه :)
11 ماه پیش
میشه بگید چجوری آلفا که فرض کردیم عددی منفی هست و بردیمش داخل قدر مطلق ، دوباره همون منفی بیرون اومد؟؟ مگه نمیگیم همیشه از داخل قدر مطلق عدد مثبت بیرون میاد؟
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
بچه ها یادبگیریم این تستها ، توی جزوه کدوم مقطع چاپ شده ؟
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی من فعلا جزوه دهم رو فقط دارم . اینجا که نیست . یا من پیدا نکردم .میخواستم بدونم آیا تو جزوه دهم هست یا یازدهم . یا دوازدهم ؟
خدا بزرگه :)
11 ماه پیش
@شفیقه جعفریان داخل جزوه ی ریاضیات جامع هر سه پایه هست. از گفت و گوی آنلاین(پشتیبانی) بپرسید کاملتر راهنماییتون میکنن
امیرحسین اسماعیلی
2 سال پیش
سلام وقتتون بخیر در این سوال چرا باید اصلا از قدر مطلق بیاد بیرون
نرگس رحیمی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر یه راهش اینه که از خود معادله اصلی هر دو ریشه رو در بیارید به روش دلتا و بعد ازشون قدر مطلق بگیرید و جمعشونو حساب کنید یه راهشم همینه که استاد میگن
Mandana Moradi
2 سال پیش
@نرگس رحیمی سلام وقت بخیر میشه لطفاً قسمت جمع دوتا قدر مطلق رو روی برگه حل کنید ؟؟!
فاطمه سادات میر عابدی
2 سال پیش
سلام خب اینجا مگه a منفی نیست؟! چرا از توی قدرمطلق هم که میاد بیرون بازم منفیه!!
سید ابوالفضل حسینی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷