تست 8

5/5
(7 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

مدل سازی + کمیت های فیزیکی + تبدیل یکا + نمادگذاری علمی + دقت اندازه گیری + چگالی

فیزیک و اندازه گیری
فیزیک و اندازه گیری

`01:04

تست های برگزیده فصل1
تست های برگزیده فصل1

`01:08

سوالات دیگران

من اصلا متوجه این سوال نشدم

(14)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(29)

@فاطمه رحیمی نسب متوجه شدم خیلی ممنون♥️

(1)

@فاطمه رحیمی نسب ممنون بابت توضیح خوبتون منم متوجه نمی‌شدم ولی ویسی که گذاشتین خیلی کمک کرد بهم و خیلی مفید بود 🌹♥️

(3)

غزل صیدی | آکادمی امروز

غزل صیدی

2 سال پیش

ایکس هرچی هست باید برحسب متر باشه و یکای دیگری بجز متر نداشته باشه حالا هرچقدر ضریب توان یا جمع اینا میخواد داشته باشه پس باید ثانیه هارو باید حذف کنیم

من اصلا این سوال رو نفهمیدم

https://emrooz.ir/cbgstbc-4846?comment_id=434654#comment-434654 این ویس رو گوش کنید اگر موردی بود بگید توضیح بدیم ریپلای نباشه 🌷

چرا وقتی به جا B.....گذاشتیمm بهش مخرج Sبه توان ۳ دادیم

لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چون کنارش یه s³ بودش و باید از بین میرفت در کل وقتی چیزی داخل صورت هست و میخوایم از بین ببریمش باید همون رو داخل مخرج بزاریم و برعکس اگر چیزی داخل مخرج بود و میخواستیم از بین ببریم باید بزاریمش تو صورت تا باهم خط بخورن و چیزی که میخوایم کلا بمونه باید تو صورت باشه

Padideh .. | آکادمی امروز

Padideh ..

10 ماه پیش

ببخشید من به یه روش دیگه حل کردم درست از اب درومد اینطوری حل کردم که ایکس رو داده تی رو داده اما بتا و الفا رو نداده کاری ندارم باهاشون ولی من میدونم اونجا که زده تی 2 یعنی همون اس 2 درسته؟ پس اس 2 بخشی جواب الفا به روی همون تی2 رسته؟ کاری با الفا ندارم اونجا که گفته بود به ترتیب راست به چپ نگاه کردم تنها گزینه ای که اس 2 سمت راستش بود گزینه 1 بود و گفتم پس همون گزینه 1 میشع خیلی خیلی پیچیده شد ببخشید ولی لطقا بگید که درسته یا ن

Padideh .. | آکادمی امروز

Padideh ..

10 ماه پیش

اصلا الفا یا بتا ی هستن نفهمیدم درکل

منظورتون چیه دقیقا؟ بهم بگید دقیقا کجاش رو نفهمیدی که توضیح بدم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

محمد گنجی | آکادمی امروز

محمد گنجی

10 ماه پیش

قشنگ بود

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

10 ماه پیش

خوشحالیم راضی بودی💚

(1)

چرا الفا اورده اینجا ما چطور بفهمیم که اینجا باید الفا باید بیاریم ؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام ببین t که یکای زمان هست صزفا الفا و بتا چیزهای مجهولی هستن که شما باید پیدا کنین

سلام‌توی‌این‌سوال‌استاد‌گفت‌دوطر‌ف‌باید‌mبشه‌ چون‌اولی‌mبود اون‌طرف‌هم‌باید‌mبشه‌ بعد‌اگه‌چیزایی‌که‌خود‌استادنوشت‌‌رو‌جمع‌کنیم‌ ۲mمیشه‌من‌اینجاشو‌کلا‌نفهمیدم

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

اینکه چند تا m میشه مهم نیست مهم اینه که توان m یک باشه و ضریبش مهم نیست

این مدلی واسه امتحان ترم اول میدن؟

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

ممکنه بدن اگه بدن سوالو سخت کنن

کاش بقیه اساتید هم عین شما تدریس میکردن 💕🥺

(1)

خدا رو شکر که راضی هستید 🌷

سلام خب نمیشه سانتی متر یا میلی متر جای گذاری کرد؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

ممد . | آکادمی امروز

ممد .

1 سال پیش

سلام چرا سوالات 13و14و15 رو توضیح نداده اند ؟؟

سلام https://emrooz.ir/cbgstbc-60812 تست ۱۳

https://emrooz.ir/cbgstbc-60813 تست ۱۴

https://emrooz.ir/cbgstbc-61448 تست ۱۵

زهرا خسروی | آکادمی امروز

زهرا خسروی

1 سال پیش

مگه بین آلفا و اون B جمع نبود؟پسm+m میشه 2m و این طرف تساوی فقط 1mهست،یعنی استاد توجه نکردن به این؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

یعنی منظورش اینه که باید mبمونه

(1)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

اصلا سوال رو متوجه نمیشم

جواب به صورت صوتی می باشد:)