dina basereh
1 ماه پیش
سوال 2 چی یاد گرفتی B میشه درون سو؟؟ و تو سوال 3 الف بسامد میشه 4/8 در 10 به توان 14 هرتز و قسمت ب طول موج در هوا میشه 6/9 در 10 به توان منفی 7 متر و طول موج در اب میشه 5/2 در 10 به توان منفی 7 متر . درسته؟؟
dina basereh
1 ماه پیش
سلام میشه جواب چی یاد گرفتی هارو بگید
dina basereh
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی به پشتیبانی اطلاع دادم و تایید کردن که ناقصه گفتن انشالا کاملش رو میزارن که نمیدونم این انشالا کی اتفاق میوفته برای همین کامنت کردم که ببینم جوابش چیه و ممنون میشم جواب بدید
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@dina basereh غ ص ص غ غ
(1)
زهرا باقری
1 ماه پیش
سلام این سوال رو توضیح میدین چطور میشه مثبت ایکس از سوالات چی یادگرفتی هس
مهدی رحمانی
1 ماه پیش
درود خب سوال گفته موج انرژی را در خلاف جهت محور Z انتقال میدهد یعنی جهت انشار موج درون سو هست و ما میدونیم کف دست میشه میدان مغناطیسی که طراح جهتش رو از ما میخواد و چهار انگشت میشه میدان الکتریکی خب چون شصت دست راست میشه جهت انتشار موج که درون سو هست پس شصت دست راست رو میزاریم رو برگه و چهار انگشت رو به جلو(یعنی جهت میدان الکتریکی ) بعد خود به خود کف دست ما به سمت مثبت محور ایکس هاست که یعنی همون میدان مغناطیسی است
مهدی رحمانی
1 ماه پیش
@مهدی رحمانی شصت دست راست باید عمود روی برگه کاغذ باشه(یعنی درون سو)
Ayla ....
2 ماه پیش
سوال دوم من متوجه نشدم خب اگه از قانون دست راست بریم Eمیدان الکتریکی به سمت بالا عه کف دست هم میدان مغناطیسی رو نشون میده که یا برون سو یا درون سو هست الان اینجا نوشته موج انرژی را در جهت درون سو انتقال میده منظورش مغناطیسه یا سرعت از کجا میفهمیم درجهت یاخلاف جهت محور ایکسه؟
فاطمه اسماعیل زاده
4 ماه پیش
جواب چی یادگرفتیم سوال 1 غلط درست درست غلط غلط و سوال2 x+
(3)
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
ولی اولی درسته ها. اولی یعنی c چون از جنس تندیه یکاش متر بر ثانیه است
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
چرا؟مگه c یکاش متر بر ثانیه نیست؟ خب جنس تندیه دیگه؟میشه بیشتر بگی؟ نفهمیدم.
آنیتا فرهمند
4 ماه پیش
@طهورا عیوضی درود طبق گفته های استاد c برابر با۳ ضرب در ۱۰ به توان ۸ که از رابطه ی یک به روی رادیکال مو صفر در اپسیلون صفر بدست میاد چیزی در مورد اینکه این فرمول از کجا میاد نگفتن
(1)
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
اهااان. بسیار ممنون
BTMN
1 سال پیش
چییادگرفتی۲ یه توضیح میدین چجوریه؟؟؟؟ و دیگه ناموسا جواب بدین خسته شدیم انقد پرسیدیم هیچکی جواب نداد🤦
(3)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اینجا جهت میدان الکتریکی و جهت حرکت موج الکترومغناطیس رو داده و باید با استفاده از قاعده دست راست،جهت میدان مغناطیسی رو مشخص کنید جهت حرکت موج در خلاف جهت محور z(برونسو) و جهت میدان الکتریکی به سمت مثبت محور ایگرگ هست
فاطمه اکبری
5 ماه پیش
@نرگس مهدوی استاد تو دقیقه 23:45 گفتن که در خلاف جهت محور z میشه درون سو.پس با این حساب v در خلاف جهت محور y میشه...
Amir Hossein J
4 ماه پیش
@فاطمه اکبری درسته
فاطمه دارایی
1 سال پیش
سلام چی یاد گرفتی ۲ رو توضیح بدهید لطفا
آدرینا ملک حسینی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-52735?comment_id=680086#comment-680086
علیرضا خانی
1 سال پیش
سلام این سوال رو توضیح بدید؟
آدرینا ملک حسینی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-52735?comment_id=680086#comment-680086
NAFAS
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام پاسخنامه چی یادگرفتی ها در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید، قرار داده شده چک کنید اگر ناقصی وجود داشت به پشتیبانی اطلاع بدید
(1)