= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ایمان حاج رضابیگی
3 ماه پیش
سلام توی این جدول جای لیتیم برمید و پتاسیم فلوئورید اشتباهه فکر کنم باید برعکس باشن یعنی اول پتاسیم فلویورید باید باشه بعد از اون لیتیم برمید
ایمان حاج رضابیگی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر ببخشید توی خود را بیازمایید سوال اول بخش ب اگه توی اولیش به جای چگالی بار ، بار رو هم در نظر بگیریم جمله درست درمیاد؟ (دومیه همون آسان تر باشه)
Amir Hossein J
5 ماه پیش
مگه اینجا قسمت الف نباید گرمای آزاد شده باشه؟ چون برای فروپاشی ما انرژی مصرف می کنیم و گرما آزاد میشه دیگه؟
ریحانه باقری
1 سال پیش
اینجا استاد میگن LiBrبیشتره از KF ولی تو نمودار که جلوتر بررسی میکنن هم میگن هم چشمی انگار KFبیشتر از LiBrهست . بالاخره کدومشه؟؟ ((لطفا نگید تقریبا هردو یکسانن چون تو تست یکسان در نظر نمیگیره کسی جواب قاطع بدین هیچ جا ندیدم بیست روز دیگه هم کنکوره...)) با تشکر از پشتیبانای عزیز من بی صبرانه منتظر جوابم :))
نرگس مهدوی
1 سال پیش
Kf بیشتر از LiBr هست
(1)
ریحانه باقری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی مرسیییی خانم دکتر :)) ❤
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@ریحانه باقری این جدول رو ببین ولی اینو سوال دادن نامردیه چون خیلی تو نمودار نزدیک به همن
(1)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@ریحانه باقری ❤️
ریحانه باقری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی 💗🙏
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@ریحانه باقری ♥️
حسین نبات فروش
1 سال پیش
بار یون های هر یون از کجا باید متوجه بشیم؟
حسین نبات فروش
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی از کجا باید حفظش کنم و با الگو حفظ کنم؟
ساره سادات علیاری
1 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا so3کوچک تره؟
ریحانه باقری
1 سال پیش
سلام عزیزم چون ی اکسیژن کمتر داره البته از رو لوییسشم میشه گفت
ساراینا صفری
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید طبق شکل سدیم کلرید در کتاب کلر در گوشه ها قرار دارد و در این سوال من فلوئور رو در گوشه قرار دادم ولی پاسخ سوال گزینه ۲ بود چرا؟
ریحانه باقری
1 سال پیش
سلام عزیزم چون اصلا گوشه بودن مهم نیست اون ی برش از سدیم کلریده تو یجور دیگه ببری سدیم میوفته گوشه . توی این سوال و مشابهش مهم اینه: تو این شکلهای توی گزینه 1و3 لیتیم فلوئورید رو مولکولی مثل (مثل آب و هیدروکلریک اسید*) در نظر گرفته و توی 4 کووالانسی(مثل الماس و سیلیس) که غلطه چون LiF ی ترکیب یونیه
فرانک داودید
1 سال پیش
دلتااچ فروپاشی رو خود سوال بهمون میده یا باید بدست بیاریم؟
(1)
ریحانه باقری
1 سال پیش
اکثرا میده
(1)
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
میزار برهم کنش یعنی چی؟
سجاد اسماعیلی
1 سال پیش
محمدمهدی طاهریان
5 ماه پیش
سلام رفیق برای فروپاشی ترکیب یونی انرژی رو به صورت گرما مصرف میکنیم ولی ازاد شدن گرما به معنای تولید گرما و انجام فرآیندی گرماده است در حال که این واکنش ها انرژی خواه هستن پس گماگیر هستن و کتاب هم گفته که گرما مصرف میشه
(3)