= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
Amir Hossein J
5 ماه پیش
سلام. یعنی ترکیبی که قطبی هست نسبت به ناقطبی نقطه جوش بالاتری داره؟ مهم نیست که جرم مولی ناقطبیه بیشتر باشه؟
Amir Hossein J
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی متشکر
نازنین راستگو
2 سال پیش
سلام میشه این تست رو دوباره بهم توضیح بدید یکم مفهمومی تر من متوجه نشدم
(1)
maryam chaghaei
2 سال پیش
سلام :) اگر درست متوجه شده باشم : ببین توی تعریف چگالی بار که رابطه ی مستقیمی با نسبت بار به شعاع داشت , اونجا گفته شد هر چقدر چگالی بار بیشتر باشه جاذبه یونی بین انیون و کاتیون قویتره و این یعنی انتالپی فروشپاشیش بیشتره پس انتالپی فروپاشی و چگالی بار باهم رابطه مستقیمی دارن حالا برای اینکه انتالپی فروپاشی در کمترین مقدار خودش باشه باید چگالی بار هم کم باشه که این یعنی بیشترین شعاع و کمترین بار حالا دیگه تو میدونی روند شعاع ها توی جدول چجوریه پس دو تا عنصر با بیشترین شعاع انتخاب میکنی که اینحا میشه z و m اگر z و G هم بود درست ترمیشد
(4)
سحر محسنی
2 سال پیش
برای حل این تست باید رو جدول تناوبی کاملا مسلط باشی از هیدروژن یک تا کریپتون 36 رو بلد باشی و بدونی جایگاه هر کدوم کجاست بعد نهایت حل این تست 30 ثانیه زمان ببره
زهرا عتبی
2 سال پیش
قسمت دوم سوال رو متوجه نشدم
maryam chaghaei
2 سال پیش
منم درست متوجه نشدم ولی استاد از قطبی و ناقطبی بودن استفاده کرده با این استدلال که ترکیبات قطبی نقطه جوش بالاتری دارن
(1)
ترکیب هیدروژن با سلنیم هم داریم؟ ترکیب مولکولی میشه؟
(1)
سلام وقت بخیر. اگر هیدروژن یون تشکیل نمیده هیدرید فلزات چین پس؟
زینب مقدم
3 سال پیش
سلام وقت بخیر 🌻 استثنا هستن و حالت رایج که به درد این سوال بخوره نیس
@زینب مقدم یعنی آزمایشگاهی تهیه میشن و در طبیعت نیستن؟ امکانش هست استاد به خاطر همین ازش صرف نظر کرده باشن؟
زینب مقدم
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
(1)