یادبگیریم4:میدان مغناطیسی اطراف سیملوله
4.9/5
(177 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
نگین منصور پور
1 ماه پیش
دقیقه ۳۸ ۱۲ اهم رو مثل همون ۶ اهم توی فرمول توان گذاشتم همون p=iv و جواب ۱ آمپر شد ینی توی اینجور وقتایی ک یکیشون دوبرابر اونیکیه توی فرمول نیازی نیست بزاریم ؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام توی فیزیک دبیرستان زیاد نکته مهمی نیست اگر خواستید میتونید از هوش مصنوعی تحقیق کنید در موردش یا از مهندسی یا فیزیکدانی پرس و جو کنید 🌷
محمد علی خوش رضا
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی برای اطلاعات عمومی پرسیدم ممنون
(1)
محمد علی خوش رضا
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
فاطمه محمدی
1 ماه پیش
اینجا استاد گفتن برای گروه ریاضی توی قسمت پیچه مسطح فرمول داشتیم ولی توی فیلم مربوطه ب اون قسمت فرمولی نگفتن
(2)
فاطمه نادری
1 ماه پیش
وای تدریس ایشون بی نظیره... تا حالا اینطوری فیزیک یاد نگرفته بودم!
(6)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷
خاطره عفیفه
1 ماه پیش
چرا ۴۰ سانتی متر رو نگرفتیم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً مجدد سوالتون رو بپرسید و همراهش تایم هم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
من جواب سوال آخر چی یادگرفتی رو اینجوری به دست آوردم میشا بگید اشکال کارم کجاست؟
(2)
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
درسته جوابتون
(2)
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
ببخشید اگه همین توضیح رو تو امتحان نهایی هم بنویسیم قبول میکنن مثلا بنویسم چون مقاومت ۱۲ اهمی ۲ برابر ۶ اهمی است پس جریان عبوری آن نصف مقاومت ۶ اهمی است یا حتما باید حل کنیم و به جواب برسونیم؟
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
درسته ولی بنظرم محض احتیاط با فرمول بنویسید بهتره که خدایی نکرده نمره کم نشه
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی چشم ممنون♡
سیده مبینا میرمحمدی
3 ماه پیش
اینجا نباید40 میذاشتیم؟
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
اگه اشتباه نکنم استاد خودشون تپ توضیحات میگن که طول سیم رو در نظر میگیرن،پس طول سیم لوله که ۴۰ سانتی متر بود حساب نیست
سیده مبینا میرمحمدی
3 ماه پیش
من حقیقت متوجه نمیشم این نسبتا کدوم وری بنویسم که درست باشه
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر اون مقادیری که توی صورت کسرا هست رابطه مستقیم با Bدارن پس نسبت هاشون با اون یکسان نوشته میشه مثلا اگر نسبت b2 به b1 رو از ما خواسته باشن پس ما اگه بخوایم نسبت Nرو به این بدست بیاریم میشه همون N2 به N1 حالا اگه مقدار توی مخرج کسر باشه مثلا برا همین مثال قبل که B2 به B1 گفتم حالا اگه نسبت L رو که در مخرجه به این در نظر بگیریم چون نسبت عکس دارن باهم میشه L1 به L2 همین فرمونو برا بقیه فرمولا هم میشه در نظر گرفت،امیدوارم متوجه شده باشید
ابوالفضل عبدی وش
5 ماه پیش
ببخشید اینجا استاد میگن واسه گروه ریاضی در یادبگیریم قبل فرمول بود ولی اصلا فرمولی گفته نشده اخه؟؟
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷