یادبگیریم4: تیغه متوازی السطوح و منشور
4.8/5
(245 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
محدثه خراسانی
1 هفته پیش
سلام خیلی ممنونم از استاد توانا و با سواد اقای نوری بسیار عالی هستن فصل ۳ رو به بهترین و کامل ترین شیوه ممکن تدریس کردمچکر از زحمات شما
(1)
ایمان حاج رضابیگی
1 ماه پیش
با این توضیح آبی و قرمز دیگه هیچوقت این مطالبو یادم نمیره😂
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
🌷
حدیث مولایی
1 سال پیش
من اومده بودم کامنتارو بخونم چرا هیچ کس بهش بر نخورده 😂😂
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
اگر سوال یا ابهامی از محتوای تدریس بود،حتما بگید تا پاسخ بدیم 🌷 ریپلای نباشه 🌷
J J
1 سال پیش
چون همه پرسپولیسی ان
(2)
Amir Hossein J
3 ماه پیش
به خصوص الان که جنگ شده😪😵💫
نرگس بدری
1 سال پیش
سلام مورد ت چرا غلط هست ? دقیقه ۱۹:۵۴
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اینجا ت نداشتیم کدوم رو میگید؟ کامنت بذارید مجدد بهم بگید ریپلای نباشه 🌷
علیرضا خانی
1 سال پیش
سلام میشه این مورد رو توضیح بدید؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام در مورد سراب در خشکی که تقریبا واضحه و همه احساسش کردن اما برای اینکه پدیده سراب توی تو محل های سرد برات قابل لمس باشه چند تا عکس برات میفرستم
مریم سادات موسوی
2 سال پیش
سلام ببخشید مورد ب رو میشه توضیح بدین؟😕 متوجه نمیشم
(1)
مریم سادات موسوی
2 سال پیش
@زینب مقدم ممنونم ممکنه با ضریب شکست توضیح بدین که چرا همچین استدلالی داریم؟
نیلوفر اسدی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر یادبگیریم دوم .... قسمت ج زاویه انحراف رو چجوری باید بررسی کنیم که کوچکتره یا بزرگتر؟؟؟ قسمت ه اگه با طول موج بررسیش کنیم که کمتر میشه؟ توضیحش میدین قسمت و مگه هر دوتاش برای رنگ های مختلف متفاوت نیست؟چجوری بین اینا مقایسه انجام داده؟
زهرا عتبی
2 سال پیش
گزینه ه رو پاسخنامه درست گرفته.. غلطه نه؟
زهرا عتبی
2 سال پیش
ببخشید بیشتر گرفته*
زهرا عتبی
2 سال پیش
چراnهر محیط به طول موج بستگی داره اما به تندی نه؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
این جمله رو استاد کدوم قسمت فیلم گفتن؟ چون اصولاً n به هر دوستای اینا مربوطه
زهرا عتبی
2 سال پیش
چطوری بفهمیم n1بیشتر از ۳؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
طبق این بخش از کتاب درسی،میزان n برای هر محیط با سینوس زاویه ای که پرتو الکترومغناطیس با خط عمود میسازه،رابطه عکس داره این زاویه(تتا) برای محیط یک برابر با بیست درجه و محیط سه،شصت درجه هست
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
سلام ممنون از به اشتراک گذاشتن نظراتتون 🌷