= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
فاطمه ذوالفقاری
2 سال پیش
بار هسته مگه نوترون و پروتون رو باهم نباید بگیرم ؟؟ توی گزینه سه
نرگس مهدوی
2 سال پیش
پروتون ذره بارداره
امیر سلمانپور
2 سال پیش
سلام منظور از بار هستهAهست که پروتون ونوترون در پرتوی گاما ثابته درسته؟
زینب مقدم
2 سال پیش
گزینه ۴؟
یوسف بیرانوند
3 سال پیش
چرا تستای این فصل بالا نمیاد
پرهام شفی زاده
3 سال پیش
سلام وقت بخیر تست ها تمامیشون میارند و مشکلی نیست
(1)
امیرعلی کریمی
3 سال پیش
برا من میاره اگه همچنان مشکل داری به پشتیبانی بگو ..
دنیا باستانی
3 سال پیش
.Armita .
1 سال پیش
جمله درواقع به این صورت باید نوشته میشد:هنگام گسیل گاما،پوزیترون و الکترون،بار هسته ثابت میماند ابن جمله فقط برای گاما صدق میکنه نه پوزیترون و الکترون