یادبگیریم2:میدان مغناطیسی اطراف سیم راست(قسمت دوم)
4.9/5
(8 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
یگانه رستمعلی
1 ماه پیش
چرا اینجا استاد برای درون سو گفتن که میدان مغناطیسی رو به پایینه مگه به سمت بالا نمیشد پاد ساعتگرد
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
همراه با تایم سوالتون هم بپرسید مجدد 🌷
رقیه اسلامی
1 ماه پیش
سلام مگه قرار نشد وقتی میدان مغناطیسی ها خلاف جهت هم بودن و نقطه بین اونها قرار گرفت (بی) تُتال جوابش بشه (بی) اون سیمی که (آی) اون بزرگتره پس چرا اینجا (بی) تُتال شد صفر ؟؟؟!!¡!!!
Amin reza Salari
2 ماه پیش
جریان به سمت پایین هسته درست گفتم
تارا اجاقلو
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر سمت چپ جاذبه وi2 به سمت بالا و سمت راستیه دافعه وi2 به سمت بالا
(1)
فاطمه زهرا رمضانی مقدم
2 ماه پیش
اگر فاصله و جریان برعکس بود چیکار می کردیم یعنی نقطه به اونی که جریان کمتر داره نزدیک تر از اونی که جریان بیشتر داره باشه؟
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
این درس اصلا فرمول نداره😕 فیزیک با فرمول و حل کردنی شیرین تر میشه🥲
(2)
سید محمد متین رشادی
3 ماه پیش
این فصل فرمول هم زیاد داره 😊
آیسان احمدیان
3 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی بله حق با شماست..
سیده مبینا میرمحمدی
3 ماه پیش
سلام وقت بخیر این جا توان 2 میدان ها جا افتادن اگر که اشتباه نکنم.
فاطمه محمودآبادی
3 ماه پیش
اره
مبینا احمدی
1 سال پیش
من این سوال رو نمیفهمم میشه برام کل سوال رو توضیح بدید 🥲
مهتاب مهرآبادی
3 ماه پیش
توی سوال جریان ها و فاصله هامون برابره پس تنها چیزیکه مورد نظرقرارمیدیدم و بررسی میکنیم میدان هاست.در قسمت اول گفته اگر میدان B جریانش بیشترشه..BT به سمت پایین میشه..خب واسه برایند دوحالت داریم یا هردو میدان به سمت بالا باشن...یا یکی بالا باشه یکی پایین و اونیکه بالاست بزرگترباشه چون برایند بالاشده.حالا واسه اینکه ببینیم کدوم حالتو درنظربگیریم تیکه دوم سوال خودش بهت کمک کرده و گفته ..بعدا وقتی جریان bبیشترشه برایند سمت پایین میشه پس این ینی حالت کلی ما اینه که یک میدان بالا و یک میدان پایین باشه و اونیکه پایین بوده BBبوده که با افزایش جریان برایند رو سمت خودش کشیده....تیکه بعد سوال ازت میخواد بگی حالا که میدونی یک برایند بالا بوده و یکی پایین مشخص کن درون سو بودن یا برون سو...طبق اینکه برایند پایین شده.بادست راستت برو و میبینی میدانbبرون سو هست برای aهم میری و باید میدان سمت بالا بره و فقط وقتی اینطوری میشه که برون سو باشه.....پس هردو برون سو بودن
ملیسا جلیلیان
1 سال پیش
سلام این قسمت رو نفهمیدم
ملیسا جلیلیان
1 سال پیش
نه اوکیه
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اگر بازم مشکلی بود حتما بگید 🌷 (در کامنت مجزا و ریپلای نباشه 🌷)
فاطیما رودینی
1 سال پیش
جواب چی یاد گرفتیم سوال اول مغناطیسی می ربایند اسکویید سوال دوم درون سو سوال سوم A میشه هم جهت Bمیشه خلاف جهت درسته؟
(2)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
پاسخت رو با جوابیه چک کن🪷
(1)
فاطیما رودینی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی درسته
مهدی رجبی
1 سال پیش
چرا اینطوری جهت میدان مشخص شد ؟ چرا جهت میدان سیم ۱ شد برای سیم ۲ و جهت میدان سیم ۲ شد برای سیم ۱؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷