= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مبینا صائب نیا
2 ماه پیش
سلام وقت بخیر خسته نباشید این سوال اخه ت جزوه نیست با سوالی که ت جزوه هست فرق میکنه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر سلمانپور
3 سال پیش
سلام وقت بخیر مگر این میله نباید دوقطبی باشه یعنی N.....Sداشته باشته؟
فاطمه رحیمی نسب
3 سال پیش
سلام وقتتون بخیر. درواقع در وسط میله قطب N هست. بخاطر مدار بسته شده یجورایی این میله به دو قسمت تقسیم شده که هر قسمت قطب S و N دارن. ولی خب دو سر میله S هست
Z.Zruqv .Ln
3 سال پیش
سلام ببخشید برای این سوال میشه یه جور دیگه هم استنباط کنیم که اگه تعداد اون پیچیدن دور بخشی از سیم لوله بیشتر هست قوی تره نسبت به اون قسمت که تعداد پیچیدن سیم کمتره؟ و در نهایت بگیم در سمت چپ با توجه به بیشتر بودن اون پیچش میتونیم بگیمs--->n ولی در بخش دیگه خلاف این جهت ایجاد میشه با توجه به قوی تر بودن سمت چپ میتونه آهنربای مغناطیسی به شکل s---->n باشه ممنون
(1)
باران مشاقی
4 هفته پیش
سلام وسط سیملوله خط یهو صاف و افقی شده و از اونجا به بعد جهتو عوض کرده