بهاره سلطانی
1 ماه پیش
به ستوه آمدم(آمدیم) با این پشتیبانی سرسری و پشتیبانان بیخیال!!!!بابا به فکر اون پولی که میره تو جیبتون باشید!ببینید حرومه یا حلال.
(2)
علی اصغر اسماعیلی
2 ماه پیش
همه جا که ناقصه کجاش کامله واقعا
(1)
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
ناقصی ها رو برای پشتیبانی بفرستید
دردانه قاسمی
8 ماه پیش
سلام جزوه این فصل واقعا ناقص بود! جالبه
(1)
ماردین سخنور
4 ماه پیش
به پشتیبانی بگین حتما پیگیری میکنن...
آرمین تیماسی
2 ماه پیش
ایکاش واقعا رو نمیگفت 🤣
صهیب صالحی
1 سال پیش
سلام این یاد بگیریم توی جزوه من نیست چیکار کنم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام این مورد رو به پشتیبانی اطلاع بدین پیگیری کنن🪷
محمدرضا .
2 ماه پیش
@نرگس مهدوی اگه قراره ما به پشتیبانی اطلاع بدیم پس شما اینجا چکاره اید پشتیبانی اهمیت نمیده دیگه درآوردید
(2)
(9)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
؟؟؟
الیاس جعفری نژاد
1 سال پیش
واقعا ممنون که کاملشو گذاشتی
(1)
پوریا خیره کش
1 سال پیش
@الیاس جعفری نژاد رفیق یه سوال دارم نظرت راجب تدریس ریاضی اقای عزیزی چیه ؟ میشه درصد قابل قبولیو کسب کرد باهاش؟
الیاس جعفری نژاد
1 سال پیش
@پوریا خیره کش 100 درصد خیلی عالیه به نظر من از سطح پایین تا پیشرفته رو هم پوشش میده برای همین کلاس هاش خسته ککنده نیست
(2)
لیندا رحیمی
1 سال پیش
@پوریا خیره کش سلام وقتتون بخیر من اتفاقی سوال شما رو دیدم استاد عزیزی خیلی استاندارد تدریس میکنن اول میان مفهوم و چارچوب اصلی به همراه یکسری نکته کلی در مورد اون مبحث تدریس میکنن به همراه حل چندتا سوال بعد از اون بهتره که شما خودت بری و تست بزنی چون امادگی نسبی داری و تست زدن باعث میشه ذهنت به چالش کشیده بشه و برای نکات تکمیلی هم تستایی که استاد حل میکنه رو میبینید به نظر من بهترین ویژگی تدریس ایشون اینه که اجازه میده بعد از ی اشنایی کلی و جامع خودت دنبال کشف نکته ها بری و برای جمع بندی و یاد اوری هم ویدیو هاشون مفیده البته خود دوره جمع بندی بهتره ولی این تدریس ها هم کوتاه و مفیدن
پوریا خیره کش
1 سال پیش
@لیندا رحیمی دم شما گرم یعنی دوره جت بهتر از دوره کاملشه؟
لیندا رحیمی
1 سال پیش
@پوریا خیره کش برای دوره جمع بندی بله ولی اگه میخواین اصولی و کامل تر کار کنید جامع سه پایه بهتره بستگی داره چقدر وقت دارید
امیر حسین عبدی
2 سال پیش
فتوبیوراکتور داخل کتابم نیس این مال چه موقعس؟؟؟؟ جزو کنکور امسال حساب میشه؟؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
موضوعی و کلمه ای که داخل کتاب درسی بهش اشاره ای نشده باشه،نیاز نیست بلد باشید(بر طبق کتاب درسی مربوط به مقطع و سال خودتون)
مریم سادات موسوی
2 سال پیش
صفحه 106 کتاب درسی زیست فناوری و اقتصاد... اونجا توضیح داده
𝒀𝒆𝒈𝒂𝒏𝒆 𝑺𝒂𝒍𝒊𝒎𝒊
2 سال پیش
از این جدیدایه
(1)
در چاپ جدد اضافه شده و بله جزو کنکور امسال محسوب میشه
حسین قاسمی
2 سال پیش
این بخش توی جزوه نیست
(1)
نرگس مهدوی
2 سال پیش
گزارش میدم اضافه کنن
(1)
آرمین تیماسی
2 ماه پیش
@نرگس مهدوی هنوز اضافه نشده... جالبه بعد دو سال 😐🤣
(1)
غزل اسماعیل زاده
2 ماه پیش
@آرمین تیماسی به پشتیبانی گفتم میگن داخل آپدیدت جدید اضافه میشه مگه آپدیت قبلی ام شده؟ چی اضافه شده ک من نفهمیدم؟😐...
(2)
فاطمه کهوری
2 سال پیش
به چه درس دل انگیزی چه مبحث دل انگیزتری اضافه کردن-_-
(12)
فاطمه کرامتی
2 سال پیش
این درس برای ن فقط نچسبهههه یا برای شمام اینطوره
(1)
زهرا مرحمتی
1 سال پیش
@فاطمه کرامتی در کل زیست دوازدهم نچسبه🤌🏻
(3)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
پشتیبانی علمی در حال حاضر فعاله هر سوالی داشتید میتونید بپرسید