حدیث عبدالهی
3 ماه پیش
کیفیت ویدیو پایینه
زینب مقدم
3 ماه پیش
سلام حدیث جان اگه مشکل اینترنت نداری به پشتیبانی( گفتگوی آنلاین) پیام بده پیگیری کنن
ستاره امیری
1 سال پیش
سلام مشتق تابع مرکب رو تو کدوم یادبگیریم توضیح دادن؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام فصل مشتق ها رو چک کردین؟
ستاره امیری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی اره ولی چیزی با این عنوان نبود
BTMN
1 سال پیش
توی (نکات کاربردی در سرعت دادن به مشتق گیری) کلک ششم مشتق تابع مرکب هستش
ستاره امیری
1 سال پیش
@BTMN مرسی
سمیرا صابر
1 سال پیش
دلتا چجوری شد m به توان ۲ ، منهای ۱ ؟ دلتا اینه دیگ : b به توان ۲ منهای ۴ برابر a در c میشه : (mx -) به توان ۲ ، منهای ۴ برابر یک چهارم ایکس ۲ در ۱ جوابش چی میشه من اشتباه دراوردم 🥲
سمیرا صابر
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون بابت پاسخگویی تون در دقیقه ی ۵۲ : ۱۷
سمیرا صابر
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنونم لطف کردید 🌺
سمیرا صابر
1 سال پیش
سلام وقت بخیر ببخشید زحمت میکشین بگین آلفا ۲ چجوری شد ۴ ؟! خودم هرچی حساب کردم بجایی نرسیدم شایدم اشتباه حساب میکردم میشه توضیح بدین ممنون
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام ممنون میشم همراه سوالاتتون تایم مشخص کنید 🌷
امیرحسین خزائی
2 سال پیش
سوال 1 چی یاد گرفتیم رو میشه نحوه پاسخ بهش رو در کاغذ توضیح بدین
رضا آفاقی
2 سال پیش
سلام وقتت بخیر ببین مرحله اول باید در معادله X=0 رو قرار بدی تا y به دست بیاد برای شیب هم نیاز داریم مشتق بگیریم و X=0 رو هم جایگذاری کنیم که شیب به دست میاد2 حالا میایم معادله ش رو مینویسیم.
امیرحسین خزائی
2 سال پیش
@رضا آفاقی عشقی به مولا دمت گرم
رضا آفاقی
2 سال پیش
@امیرحسین خزائی قربونت برم
مهدیہ قومَنجانی
2 سال پیش
@رضا آفاقی اگه همون اول از عبارت مشتق بگیریم و بعد صفر رو جایگزین کنیم شیب 2 بدست میاد .توی گزینه ها فقط گزینه 1 شیب عبارتش 2 هست لازمه توی فرمول y-y0=m(x-x0) جایگذاریش کنیم؟؟؟
رضا آفاقی
2 سال پیش
@مهدیہ قومَنجانی اینجا نیازی نیست ولی اگه گزینه ها فرق داشته باشه خب لازمه
مرتضی مرتضوی
2 سال پیش
سلام خداقوت.ممکنه طراح تستی بده که فقط از روش آلفا بدست بیاد؟؟هردو روش راحته برام فقط کنجکاو شدم بدونم
مرتضی مرتضوی
2 سال پیش
سلام رفیق خداقوت.وقتی توی تستی بگه دوتابعfوgمماس مشترک دارن علاوه بر اینکه دوتابع باهم برابرند مشتق شون هم توی اون نقطه باهم برابرند درسته؟اگه اشتباهی دارم درست ترش رو بهم توضیح بدی ممون میشم
دلینا عالیپور
2 سال پیش
کاملا درسته
محمد مهدی بهپور
2 سال پیش
من چی یادگرفتی 2 رو متوجه نمیشم چجوری هست؟ چرا باید از فرمول مساحت مشتق بگیریم
محمد مهدی بهپور
2 سال پیش
فرقی نداره که تو ایگرک صفر و ایکس صفر نقطه داده شده رو بزاریم یا نقطه فرضی خودمونو؟یعنی اگر جابجا هم جایگزاری کنیم فرق نمیکنه جواب؟
دلینا عالیپور
2 سال پیش
فرقی نداره استاد هم تو توضیحاتشون به این نکته اشاره کردن
آموزش ویدیویی خط مماس و آهنگ تغییرات برنامه مطالعاتی کامبک (برنامه 90 روزه مطالعاتی دروس) هفته 10 توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)