سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
دوستان دقت کنید پرفورین با مایع بین یاخته ای در تماس نیست اگر بنده جایی حرف متناقضی زدم،الان اصلاح میکنم
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
@روژینا حسینی گفتن در تماس با مایع بین یاخته ای قرار نمی گیرد
فاطمه ابراهیمی
3 سال پیش
سلام چرا هیستامین پیک شیمیایی نیست ؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. در فصل 4 سال یازدهم فکر میکنم توضیح دادن دلایلش رو. دوستان اگر ویدیو و زمانش رو میدونین در پاسخ به این سوال کامنت کنین.
@نرگس مهدوی سلام نه در فصل 4 چیزی نگفتن
الهه محمودی
2 سال پیش
پیک شیمیایی که هست ، خود کتاب گفته صرفاً هورمون نیست
امیرحسین حمزه نژاد
2 سال پیش
من در چند مبع دیگر رفتم نگاه کردم هیستامین را جز پیک شیمیایی گرفته بودن
ساغر شاکری
2 سال پیش
@الهه محمودی کجای کتاب
عرشیا برزگران
2 سال پیش
@الهه محمودی کجا گفته؟
ماها "
2 سال پیش
@الهه محمودی سلام🧡نه کتاب هم نگفته هیستامین پیک شیمیاییه هیستامین پیک شیمیایی نیست صرفا یک ماده شیمیایی در نظر میگریمش استاد گفتن علمی و کنکوریش این هست که پیک شیمیایی نیست
ماها "
2 سال پیش
@امیرحسین حمزه نژاد هیستامین پیک نیست
هلیا پولکی
2 سال پیش
@ ماها " توی ازمون 6 بهمن قلمچی هیستامین رو پیک درنظر گرفته بود و گفته بود چون به خون میریزه پس صرفا اینطو نیست که همه پیک های نزدیک به خون نریزند
فاطمه زهرا اسکندری
1 سال پیش
@هلیا پولکی سلام ازمون قلم چی غلط زیاد داره مثل دو ازمون پشت سر هم اسمال که 2 تا طراح همدیگه رو نقض کردن یکیشون میگفت پیاز بویایی جز مغز هست یکی میگفت نیست پس به ازمون قلم چی نمیشه تکیه کرد
☆𝐠𝐡𝐚𝐳𝐚𝐥 /𝐁𝐚𝐪𝐞𝐫𝐢
1 سال پیش
چون نمیشه کوتاه برد بودن یا دور برد بودنش رو گفت
محمد امین شاه محمودی
1 هفته پیش
سلام خسته نباشید سوال بنده مربوط به این تست نیست مربوط به مبحث تب هست اونجایی که استاد بام رفیع بزرگوار فرمودند گیرنده های دمایی فقط در برخی سیاهرگ ها وجود دارند در مبحث التهاب فرمودند که هیستامین بصورت غیر مستقیم گیرنده های درد سرخرگها را افزایش میده
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
سلام وقت بخیر الان سوالتون چیه ؟ متوجه نشدم دوباره بپرسید ریپلای نباشه 🌷
هلیا آقاجری
2 هفته پیش
اینجا گفته که پلاسما نشتی و افزایش بیشتر میشود و دیواره مویرگ ها نفوذ پذیر میشوند خب این پلاسما یعنی چی تراوش میکنه خب یعنی از کجا تراوش میکنه مگه میخواد بریزه بیرون ؟ واسه چی بیشتر میشه بعد این پلاسما چطوری تراوشش بیشتر میشود؟
محیا جباری
2 هفته پیش
ص غ غ غ
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا جباری
2 هفته پیش
ص ص ص
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا جباری
2 هفته پیش
غ ص غ ض
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
محیا جباری
2 هفته پیش
غ غ ض
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
فاطمه مهدیه
2 هفته پیش
ببخشید گذینه 3 ،گفته دارای ریز کیسه هایی هیستامین درون خود، اما خب این دانه ها که ریز کیسه نیستن و داخل خود هیستامین نیستن ک
فاطمه مهدیه
2 هفته پیش
@سید محمد متین رشادی اها ممنون ببخشید میشه لطفا پیگیری کنین که اموزشای دوازدهم رو حداقل اپدیت کنن؟؟؟ به پشتیبانی گفتم چندین بار اصصلا هیچ توجهی نمیکنن انگار ن انگار ک ما هزینه کردیم خب
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
سلام این سوال غلطه به این دلیل که گزینه ی سه ترکیبات موثر بر قطر رگ های خونی رو کربن دی اکسید هم می تونیم در نظر بگیریم (توی آیکیو مشابهش بود) پس گزینه ی سه هم درسته
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
کربن دی اکسید باعث افزایش قطر رگ های خونی میشه
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام حق با شماست
زهرا شیراوند
2 ماه پیش
ماکروفاژ در صورتی که یاخته آلوده به ویروس هنوز زنده باشه میتونه اونو بخوره درسته؟
زهرا شیراوند
3 ماه پیش
یاخته های دارینه ای رو میشه در حبابک ها و آپاندیس و طحال هم مشاهده کرد؟ یا ماکروفاژها رو میشه در قسمت هایی که با محیط بیرون در ارتباط هستند هم مشاهده کرد؟
آموزش ویدیویی دومین خط دفاعی: واکنش های عمومی اما سریع زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
روژینا حسینی
2 ماه پیش
تو یاد بگیریم مگه استاد نگفتن در تماس با مایع بین یاخته اس هم قرار میگیره؟