سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
دوستان دقت کنید پرفورین با مایع بین یاخته ای در تماس نیست اگر بنده جایی حرف متناقضی زدم،الان اصلاح میکنم
ستایش نوروزی
2 ماه پیش
@روژینا حسینی گفتن در تماس با مایع بین یاخته ای قرار نمی گیرد
فاطمه ابراهیمی
3 سال پیش
سلام چرا هیستامین پیک شیمیایی نیست ؟
نرگس مهدوی
3 سال پیش
سلام. در فصل 4 سال یازدهم فکر میکنم توضیح دادن دلایلش رو. دوستان اگر ویدیو و زمانش رو میدونین در پاسخ به این سوال کامنت کنین.
@نرگس مهدوی سلام نه در فصل 4 چیزی نگفتن
الهه محمودی
2 سال پیش
پیک شیمیایی که هست ، خود کتاب گفته صرفاً هورمون نیست
امیرحسین حمزه نژاد
2 سال پیش
من در چند مبع دیگر رفتم نگاه کردم هیستامین را جز پیک شیمیایی گرفته بودن
ساغر شاکری
2 سال پیش
@الهه محمودی کجای کتاب
عرشیا برزگران
2 سال پیش
@الهه محمودی کجا گفته؟
ماها "
2 سال پیش
@الهه محمودی سلام🧡نه کتاب هم نگفته هیستامین پیک شیمیاییه هیستامین پیک شیمیایی نیست صرفا یک ماده شیمیایی در نظر میگریمش استاد گفتن علمی و کنکوریش این هست که پیک شیمیایی نیست
ماها "
2 سال پیش
@امیرحسین حمزه نژاد هیستامین پیک نیست
هلیا پولکی
2 سال پیش
@ ماها " توی ازمون 6 بهمن قلمچی هیستامین رو پیک درنظر گرفته بود و گفته بود چون به خون میریزه پس صرفا اینطو نیست که همه پیک های نزدیک به خون نریزند
فاطمه زهرا اسکندری
1 سال پیش
@هلیا پولکی سلام ازمون قلم چی غلط زیاد داره مثل دو ازمون پشت سر هم اسمال که 2 تا طراح همدیگه رو نقض کردن یکیشون میگفت پیاز بویایی جز مغز هست یکی میگفت نیست پس به ازمون قلم چی نمیشه تکیه کرد
☆𝐠𝐡𝐚𝐳𝐚𝐥 /𝐁𝐚𝐪𝐞𝐫𝐢
1 سال پیش
چون نمیشه کوتاه برد بودن یا دور برد بودنش رو گفت
محیا جباری
2 هفته پیش
ص غ غ غ
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
بهار کرمی
4 ماه پیش
چرا گلبول قرمز نمی تونه اینترفرون نوع ۱ بسازه ؟
ܩܣܝߊܥ̣ߺ ߊܢܚ݅ܭߊܝ̇ߺܨ
2 ماه پیش
شاید چون هسته ( اطلاعت ژنی برای ساخت رو ) نداره نه ؟ :)
رقیه اسلامی
4 ماه پیش
پس یاخته هایی که به ویروس مبتلا نیستن اینترفرون نوع یک ترشح نمیکنن فقط یاخته هایی میتونن به ویروس مبتلا بشن و این یاخته میتونن ایمنی باشن میتونن ایمنی نباشن اینترفرون نوع یک میسازن درسته ؟!
یگانه احمدی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر گزینه ۴ پیک های شیمیایی در التهاب بر نوتروفیل و مونوسیت اثر میذاره منظور پاسخنامه از یاختههایی از بافت پیوندی خون اینه که مونوسیت و نوتروفیل جز بافت پیوندی خون در نظر گرفته
فاطمه بیاتی
4 ماه پیش
سلام چرا در شکل ۷۱ کتاب شکل مونوسیت را کشیده داخل مونوسیت دانه است ؟
سام اله وردی
4 ماه پیش
اون مونوسیت نیست
فاطمه بیاتی
4 ماه پیش
@سام اله وردی معلم ما گفت مونوسیت است 😕
z z
5 ماه پیش
سلام ببخشید مگه مرگ برنامه ریزی شده توسط انزیم یاخته کشنده طبیعی نبود پس لنفوسیت t رو چرا استاد گفتند ؟؟؟
غزل افتخاری
6 ماه پیش
ببخشید من متوجه نشدم که درآخر یاخته آلوده به ویروس که عایق شده بود رو چه چیزی از بین میبره ؟
آنیا ابراهیمی محتشم
9 ماه پیش
استاد اینجا اشتباهی آخر سطر دوم رو به سطر چهارم وصل کردن و سطر سوم رو نخوندن
آموزش ویدیویی پروتئین های دفاع غیراختصاصی و پاسخ التهابی زیست شناسی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
روژینا حسینی
2 ماه پیش
تو یاد بگیریم مگه استاد نگفتن در تماس با مایع بین یاخته اس هم قرار میگیره؟