= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زینب فرزین زاده
2 هفته پیش
روش استو کیومتری میشه به روش مدرس حل کنید ممنون میشم چون نهای اینو قبول نمیکنه
مهسا خداکرمی
3 هفته پیش
سلام به همگی ، ایشالا ک همیشه موفق و سربلند باشید ببخشید این قسمت چطوری میشه که ضرایب رو جمع میکنیم ؟ کسی میتونه بگه؟
معصومه پولادی
2 هفته پیش
منم اینو متوجه نشدم چجوری شد ۴۴ لطفا یکی توضیح بده
آیناز عباسی
1 ماه پیش
سلام وقت همگی بخیر اگه کسی راه حل تشریحی رو توضیح بده ممنون میشم من همه ی اسوکیومتری ها رو بلدم ولی توی انتالپی رو متوجه نشدم
نیلوفر شعبانخانی
2 ماه پیش
برون اساس میگیم که این کم ترین گرما رو آزاد میکنه؟ اندازه فلش ها (فاصله )مهمه یعنی؟
روژان کنگرانی فراهانی
4 هفته پیش
بله
مریم شجاعی
2 ماه پیش
انحلال مواد رو ار کجا بفهمیم گرماده و گرما گیر بودنشو؟؟؟مثلا تو تستی نوشته انحلال آمونیوم نیترات گرماگیر ولی انحلال کلسیم کلرید گرماده است.چرا؟؟؟؟
فاطمه سادات حسنی تبار
3 ماه پیش
من متوجه نشدم مگه نمیگیم توی واکنش های گرماده باید ماده اولیه در ناپایدار ترین حالت باشه و محصول پایدار ترین حالت که بیشترین گرما آزاد بشه؟ پس بین گزینه ها گزینه ج و الف که واکنش دهنده حالت گازی داره به نسبت بقیه ناپایدار تر هستن و گرما بیشتری آزاد میکنن و بین این دو گزینه بیشترین گرمای آزاد شده مال ج هستش که محصول حالت مایع داره و بعد از اون میشه گزینه الف و بعد بین گزینه ب و د که واکنش دهنده ها یکی هستن گزینه ب فرآورده مایع داره و فرآورده پایدار تری به نسبت د داره و بعد از اون د که کمترین میزان گرمای آزاد شده را داره پس طبق این قاعده که استاد در تست های قبلی ازش استفاده کردن جواب باید بشه گزینه 3 چرا گزینه دوم میشه؟
سعید خسروی
3 ماه پیش
سلام مقدار گرمای تولید شده با دلتا H چه تفاوتی دارد
زینب میرزاپور
3 ماه پیش
گفتیم انتالپی در واقع گرما در حالت فشار ثابت هستش،تنها تفاوت در همین جاست
سعید خسروی
3 ماه پیش
سلام چرا اتم سطح انرژی آن از همه بالاتره؟
زهرا شیراوند
1 ماه پیش
چون به شدت ناپایدار هست ناپایداری با سطح انرژی رابطه مستقیم دارد.
مبینا برالی
3 ماه پیش
ببخشید به نظر من جواب گزینه یک میشه چون واکنش دهنده باید گاز باشه تا بالاتر باشه و فرآورده مایع باشه که بایین تر است در نمودار
زهرا شیراوند
1 ماه پیش
استاد درست حل کرده. چون سوال گفته از راست به چپ. شما از چپ به راست حساب کردید.
علیرضا یمینی نیا
4 ماه پیش
داغ شدن مگه با گرفتن گرما همراه نیست پس چرا گرماگیر نیست
علیرضا یمینی نیا
4 ماه پیش
یعنی اب سامانه نبود پس ایا
زینب مقدم
4 ماه پیش
@علیرضا یمینی نیا دقیقا اصلا این H2O که اینجاست، حالتش g هست و مایع نیست
زینب مقدم
4 ماه پیش
آب مجزا از این واکنش منظورشه
آموزش ویدیویی عوامل موثر روی آنتالپی و مسائل آنتالپی شیمی یازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷