= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آیسل موحدی
1 هفته پیش
ببخشید مگه تو فصل سوم نگفتیم که اصطلاح مولکول رو فقط برای مواد مولکولی به کار میبریم ؟ خب اینایی که مثال زده شد جزو جامد های یونیه !!!
Amir Taha ....
2 هفته پیش
این ک گزینه 4 میگ در تعادل هستند در واقع نیستند ک اخه به مقدار جزعی یونیده میش و مقادیر زیادیش به صورت مولگول باقی میمونه اینا ک تعداد برابر ندارن پ چرا د رتعادل هستند اصلا چرا به این واکنش میگیم تعادلی / واکنش تعادلی چیه اصلا
Amir Taha ....
2 هفته پیش
سلام خوبین ؟؟؟ اینجا وقتی hمثبت میاد تو اب هست و واکتش میده با مولکول اب از طریق داتیو بعدش چرا ما میگیم h3o برا oمیگیم مثبت چرا بالا o مثبت میزاریم میشه اینو توضیح بدین o دو تا االکترونشو میده به h مگ چفتن پایئدار نمیشن ما وقتی مثبت میزاشتیم ک یه الکترون برا o مثبت باشه نمیفهمم اینو توضیح بدین ترو خدا
مبینا رضایی
3 ماه پیش
سلام ببخشید من گزینه آخر رو قسمت اولش متوجه نشدم مگه NH3 تجزیه نمیشه بهOHوNH4 پس آمونیاک در ساختار خودش OH رو داره
سبحان پرهوده
4 ماه پیش
لفظ یونش برای ترکیبی مثل NaOH درسته مگه یونش ترکیب مولکولی نبود خب این ترکیب یونیه که
حدیثه عابدینی
5 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر. فلش رفت و برگشتی فقط برای اسید ضعیف هست و تو باز ضعیف استفاده نمیشه؟؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
سلام توی باز ضعیف هم استفاده میشه منطقا
حدیثه عابدینی
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام مجدد خیلی ممنون. چند بار استاد باز گذاشتن که ضعیف بودن و براش فلش تعادلی نکشیدن فک کردم برای اون استفاده نمیشه. بازم ممنون 🎀
هستی Hasti
6 ماه پیش
سلام من متوجه نشدم اصلا این تست رو میشه لطفا ی توضیحی بدید
سبحان پرهوده
4 ماه پیش
سلام. قسمت اول سوال برای اسیدی بودن ترکیب باید اکسید نافلزی باشه .قسمت دوم سوال هم ادامه قسمت یکشه یعنی مقایسه باید بین همون عناصر اولیه صورت بگیره نه بین گزینه های 1 و 4
راضیه شوشتری زاده
6 ماه پیش
جواب چی یاد گرفتیم دوم چی میشه ؟اگه غلظت اولیه یکسان باشه میگیم قوی تره؟
کوثر ایلداری
6 ماه پیش
بله
پریناز نصیری
6 ماه پیش
سلام اخه استاد در انتهای یاد بگیریم 1 گفتن HCL در هر حالت اسید ارنیوس هست الان اینجا میگن باید محلول باشه
سبحان پرهوده
4 ماه پیش
سوال خوبی بود
مهدی بوستانی
7 ماه پیش
سلام و عرض ادب فرق تفکیک یونی با یونش چی هست مگه دوتا واکنششون شبیه به هم نیست پس چرا اسماشون فرق داره
آموزش ویدیویی اسید و باز ارنیوس شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
حق با شماست لفظ یونش برای NaOH استفاده نمیکنیم