= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
آیسل موحدی
1 هفته پیش
ببخشید مگه تو فصل سوم نگفتیم که اصطلاح مولکول رو فقط برای مواد مولکولی به کار میبریم ؟ خب اینایی که مثال زده شد جزو جامد های یونیه !!!
Amir Taha ....
2 هفته پیش
سلام خوبین ؟؟؟ اینجا وقتی hمثبت میاد تو اب هست و واکتش میده با مولکول اب از طریق داتیو بعدش چرا ما میگیم h3o برا oمیگیم مثبت چرا بالا o مثبت میزاریم میشه اینو توضیح بدین o دو تا االکترونشو میده به h مگ چفتن پایئدار نمیشن ما وقتی مثبت میزاشتیم ک یه الکترون برا o مثبت باشه نمیفهمم اینو توضیح بدین ترو خدا
مهدی بوستانی
7 ماه پیش
سلام و عرض ادب فرق تفکیک یونی با یونش چی هست مگه دوتا واکنششون شبیه به هم نیست پس چرا اسماشون فرق داره
m gh
8 ماه پیش
HCLدر هر حالتی باشه اسید ارنیوس هست یا اینکه در هر حالتی اسید هست و اگر در اب حل بشه اسید ارنیوس به حساب میاد/
خانم خدادادی
8 ماه پیش
سلام پس چرا میگم منیزیم باز ارنیوس نیست اما استاد گفتند منیزیم به باز ارنیوسه
زهرا نصراللهی
9 ماه پیش
سلام آمین ها و آمیدها چه ویژگی هایی دارن و ساختارشون چه شکلیه؟ میشه یه توضیح کلی راجبشون بدید
مریم طهرانی نجفیان
1 سال پیش
توی تمرین ۲۲:۱۹ دقیقه ج تعداد الکترون لایه ظرفیت برای چی o شش گفت توضیح میدید
ایمان حاج رضابیگی
8 ماه پیش
لایه ظرفیت یعنی خارجی ترین لایه خارجی ترین لایه هیدروژن همون لایه اوله ولی خارجی ترین لایه اکسیژن میشه لایه دوم پس باید تعداد الکترون لایه اولو ازش کم کنی که خب چون لایه اول 2 تا الکترون داره از 8 کم میکنی میشه 6تا
فاطمه شرعی زاده
1 سال پیش
سلام چرا استاد NH4OH رو با NH3 یکی دونستن؟ اینکه آمونیاک و یه دونهOکم داره
سبحان پرهوده
1 سال پیش
اون حل شده در ابشه و اون یکی هم امونیاک جامده
(1)
نگین ابجدیان
1 سال پیش
ایمان حاج رضابیگی
8 ماه پیش
سلام بازی، رنگ کاغذم آبی