رادمهر معافی زاد
1 سال پیش
کسی میدونه تو کدوم ویدیو اینو گفتن من برم ببینم ؟
محمدحسین آذرپور
1 سال پیش
شیمی یازدهم سینتیک
(2)
حسین رضایی
1 ماه پیش
بله ویستون رو گوش دادم آقای رشادی پس یعنی مثلاً در اینجا ضرایب واکنش نشون میده که ازین دو مول SO2 و دو مول O2 که ریختیم هربار که واکنش میخوان بدن هی دو مول از SO2 با یک مول O2 واکنش میده باز دوباره همینجور تا لحظه تعادل درسته ؟
(1)
حسین رضایی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر دوستان کسی میتونه سوالمو جواب بده لطف میکنه ممنون من همش رو متوجهم اما اکسیژن ک ضریبش یکه وSO2 هم ضریبش دو هست خب O2 مگه نباید بگیم یک مول ازش داریم و از SO2 دو مول داریم چطوریه که میگیم از O2 هم دو مول داریم ؟
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام وقت بخیر اینکه ما میگیم از o2 وهم so2 دومول داریم چون خود سوال گفته از مواد اولیه از هر کدوم ۲ مول داریم و اصلا ربطی به ضریب واکنش دهنده نداره خود سوال گفته
(1)
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی بله متوجه شدم ضرایب واکنش مربوط به مقدار مول مصرفی برای هربار تولید فرآورده هست پس
حسین رضایی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی خیلی ممنونم
(1)
ایمان حاج رضابیگی
7 ماه پیش
شب است و شیمی و شعر و چراغ و شیرینی🫶🙏😂 بنازم استاد؛ این مطلب دیگه امکان نداره یادم بره
(3)
سید محمد متین رشادی
7 ماه پیش
💙💙
امیرحسن پناهنده
8 ماه پیش
پاسخ چی یاد گرفتیم شیمی دوازدهم چرا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
سارا قائد امینی
2 ماه پیش
سلام عرض ادب جواب چی یاد گرفتی این بخش هر سه صحیح هست :)
سجاد جعفری
1 سال پیش
سلام مگه استاد نمیگفت مایع ها و جامد ها رو نمی نویسیم چون غلظت ثابته خب چرا اینجا خط نزد اونایی که مایع بود. بعد مایع خالص یعنی چه
آیدا راحمی
1 سال پیش
سلام قسمت چ تارسیدن به حالت تعادل سرعت واکنش رفت بیشتر از برگشته. طبق توضیح استاد در تست 3 قبل این یادبگیرم استاد دقیقا این جمله رو گفتن. اینجا اشتباه نکردن؟
(1)
سبحان پرهوده
1 سال پیش
ایا میتونیم نمودار بند 1 رو بصورت یک خط افقی بکشیم که یعنی غلظت واکنش دهنده ها تقریبا ثابته یا نه
Shayan Por
1 سال پیش
جواب سوالات چی یادگرفتیم صحیح غلط ها هر سه جمله صحیح هست ثابت تعادل میتونه واحد نداشته باشه فقط دما ثابت تعادلو تغییر میده و اگه ثابت تعادل عدد بسیار بزرگی باشد میتونیم واکنش رو یک طرفه یا کامل در نظر بگیریم.
(1)
فاطمه گوهری
1 سال پیش
سلام میشه لطفاً دوباره قسمت چ رو جواب بدید
نرگس مهدوی
1 سال پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-41157?comment_id=655047#comment-655047
فاطمه گوهری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ببخشید من با گوشی میام سایت الان نمیدونم چطوری جواب شمارو باز کنم
نرگس مهدوی
1 سال پیش
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سوالتون رو پین میکنم راحت تر در دسترس بقیه دوستان باشه تا زودتر به جوابتون برسین🙏