= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایمش رو از روی فیلم مشخص کنید من ببینم استاد به چه روشی حل کردن که راه حل من با راه حل ایشون متناقض نباشه و شما رو گیج کنه ریپلای نباشه 🌷
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
سلام میشه این دو سوال رو نهایی حل کنین ؟ اصلا این مرود سوال ها تو امتحان نهایی میاد؟
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
سلام کدوم دو سوال؟ عکس بفرستید ریپلای نباشه 🌷
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
ترجیحا عکس هر سوال رو در یک کامنت بفرستید
محدثه باشتنی
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی دو تمرین آخر که استادحل کردن
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
@محدثه باشتنی لطفاً عکس هر سوال رو جداگانه کامنت کنید که من ببینم و جواب بدم ریپلای نباشه لطفا
آنا ملکی
3 ماه پیش
فکر نمیکنید این سوال شبیه سوال آخر یاد بگیریم ۳شده؟!جواب دقیق در گزینهها هست.ولی جواب حدودی درست گرفته شده؟!
آنا ملکی
3 ماه پیش
میشه یه نفر با روش تشریح هم حل کنه این سوال رو؟!
امیرحسین کاظمان
3 ماه پیش
سلام از این سطح سوالات فقط تو کنکور میاد فکر نکنم تو نهایی بیاد که روش تشریحی لازم باشه
امیرحسین کاظمان
3 ماه پیش
@امیرحسین کاظمان اگر هم اومد باید معادلش رو بنویسی و با روش استکیومتری حل کنی
آنا ملکی
3 ماه پیش
سلام میشه یه نفر جواب دو تمرین آخر رو با روشی که بشه تو امتحان نهایی نوشت حل کنه؟! همون که دو ماده خنثی نمیشوند
فاطمه داودآبادی
3 ماه پیش
از اینجا به بعد رو متوجه نمیشم
آنا ملکی
3 ماه پیش
برای هر دو مورد (چه نیتریکاسید چه سدیمهیدروکسید) ما نیاز به ۰.۰۱مول از هرکدام داریم.,الان با تبدیل مول به گرم(با فرمول:مول مساوی با حاصل تقسیم جرم به جرم مولی)گرم هر کدوم رو جدا حساب میکنیم.(مول و در جرم مولی ضرب میکنیم ،جرم بر حسب گرم حاصل میشه.)بعد نسبت گرم نیتریکاسید رو به گرم سدیمهیدروکسید به دست میآوریم
Dina .
5 ماه پیش
سلام میشه یه توضیح درباره این قسمت آخر بدین چندبارم دیدم ولی متوجه نمیشم که چرا صفرا کمو زیاد میشن
مهدی بوستانی
5 ماه پیش
سلام و عرض ادب چرا استاد آمده انجا poH را که بدست آورده از پی اچ ۱۴ کم کرده فقط واسه باز ها اینجوریه یا واسه اسید ها هم اینجوری هست
محمد اسکندرلو
7 ماه پیش
سلام ببخشید با این فرمول MVmتونهایی بریم اوکیه؟
نرگس حسینی
5 ماه پیش
لطفا جواب بدید.؟؟
2 ماه پیش
نه مشخصا چون استاد گفت این روش برای تسریع استوکیومتری متداولیه که تو دهم هم به کار برده میشه، برای این فرایند باید از همون کسر تبدیل ها استفاده کرد.
2 ماه پیش
@نرگس حسینی نه مشخصا چون استاد گفت این روش برای تسریع استوکیومتری متداولیه که تو دهم هم به کار برده میشه، برای این فرایند باید از همون کسر تبدیل ها استفاده کرد.
آموزش ویدیویی مسائل و تست های PH(قسمت سوم) شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایمش رو از روی فیلم مشخص کنید من ببینم استاد به چه روشی حل کردن که راه حل من با راه حل ایشون متناقض نباشه و شما رو گیج کنه ریپلای نباشه 🌷