= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مهناز زمانی
1 سال پیش
سلام من اصلا هیچی از این سوال رو نفهمیدم میشه ساده توضیح بدین
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام تست نسبتا سنگینیه پیشنهاد میکنم یبار دیگه ویدیو رو از اول با دقت ببینید،به هر مرحله ای رسیدید که براتون قابل درک نبود،از همون لحظه تایم مشخص کنید که من براتون توضیح بدم و گره کار باز بشه 🌷 ریپلای نباشه 🌷
.Armita .
1 سال پیش
چرا از رادیکالx مشتق نگرفتیم؟باید هردو طرف تساوی تغییر کنن نه فقط یک طرف
ساراینا صفری
1 سال پیش
سلام دوست عزیز علتش این هست که ما از قاعده ی هوپیتال استفاده کردیم وقتی از این قاعده استفاده میشه که lim داشته باشیم طرف اول lim داریم و مشتق میگریم طرف دوم چون lim نداریم مشتق نمیگیریم اگر در اون طرف مساوی limداشتیم اون موقع مشتق میگیریم
امیرحسین ad
1 سال پیش
سلام عرض خسته نباشید ،،اینجا ضریب دلتاس گفتیم که همانند زوایایی مثلثاتی از کمان هم مشتق میگیریم اینجا چرا نگرفتیم؟!!!
کوثر فاضلی
1 سال پیش
سلام اینجا چجوری تعریف مشتق نوشتن؟
کوثر فاضلی
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی سپاس
آیدا راحمی
2 سال پیش
سلام وقت بخیر چرا روش مشتق گرفتن مخرج این تست با مخرج تست 8 فرق داره هردو رادیکالین دیگه از کجابدونیم کی صورت یک بزاریم کی مشتق اون عدد؟؟
طهورا عیوضی
4 ماه پیش
به غلت این که در تست 8 ضریب ایکس یکه!
زهرا l
2 سال پیش
سلام میتونستیم اینجوری کسری حل نکنیم بریم مشستق اون عبارت که جوابش شده منفی یک رو حساب کنیم یعنی بشه مشتق اف اچ مساوی منفی یک بعد اونو در معادله پایینی صدق بدیم ؟
آموزش ویدیویی تست فرمولهای مشتق (۱) حسابان دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷