= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
دنیا قریبی راد
11 ماه پیش
نمیدونم چرا استاد ۸ین تدریس بدخلقی میکنن آقای نوری بخدا ما میفهمیم اینطوری نکنین😂🤦🏻♀️ توی آپدیت جدید کاش مهربونتر باشین با این تفکر که ما میفهمیم😂🩷
زهرا قنبری
1 سال پیش
اینجا مگه خود استاد نمیگن که تراکم در اطراف نقطه B بیشتره و موج احساسی هم بیشتره پس چرا گزینه د رو درست زدن
زهرا قنبری
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی خیلی ممنون متوجه شدم
علیرضا شیخی
1 سال پیش
سلام ببخشید مگه گوش ما طول موج هارو احساس میکنه؟ مگه بسامد و زیر و بمی یا همون ارتفاع رو احساس نمیکرد
ملینا اسدی
1 سال پیش
سلام ببخشید بس چرا جواب 30 نمیشه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
جواب شد ۲ به توان ۵ که میشه ۳۲
ملینا اسدی
1 سال پیش
@نرگس مهدوی ممنونم
امیرمحمد افراسیابی
1 سال پیش
ببینید چون گفتیم عبارت جلوی لگاریتم هر توانی داشت میفته پشت لگاریتم اینجا برعکسه یعنی یه عبارتی افتاده پشت لگاریتم ( همون پنج) و ما میاریمش توان عبارت جلوی لگاریتم میزاریمش اینجوری دو به توان پنج میاد
عرشیا شریف
1 سال پیش
مگه برای تبدیل به میلی وات نباید ضرب در 10 به توان 3 کنیم پس چرا اینجا تقسیم بر ده به توان منفی 3 شد؟
مهران /
2 سال پیش
مگه تست قبلی نگفتین اگه بتا دو منهای بتا یک بشه رابطه تقسیم مربوط به آی میشه آی یک به آی دو پس چرا رعایت نکردید
زهرا قنبری
1 سال پیش
بتا با آی و دامنه رابطه مستقیم داره یعنی اگه بتا دو رو تقسیم بر بتا یک کنیم آی میشه آی دو بر آی یک بتا فقط با آر به توان دو رابطه عکس داره
کامران وفایی
2 سال پیش
برای تبدیل واحد بالا به پایین تر (متر به سانتی متر) در عدد ۱۰۰ضرب کردید که درسته ولی چرا توی تستهای قبل برای تبدیل به میلی بجای ضرب در ۱۰ به توان سه در ۱۰ بتوان منفی سه کردید
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام اگر متر به میلی متر تبدیل بشه باید ضربدر ده به توان ۳ بشه اما اگر تبدیل میلی متر به متر باشه باید در ۱۰ به توان منفی ۳ ضرب بشه
کامران وفایی
2 سال پیش
@نرگس مهدوی درسته ولی استاد توی تستای قبل به اشتباه بجای ضرب در ده بتوان سه ضرب در ده بتوان منفی سه کردند
فاطمه ذوالفقاری
2 سال پیش
از کجا باید بفهمیم دلتا بتایی که داره A_Bیا B_A چون من جابجا گرفتم و کنار لگاریتم ای بی تقسیم بر ای آ نوشتم و جوابم اشتباه شد
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام خود سوال گفته A بیشتر از B هست و ازونجایی که اختلافشون رو هم مثبت ۱۰ داده پس می فهمیم باید A-B بنویسیم
دنیا قریبی راد
11 ماه پیش
سلام باید بزرگتر منهای کوچیکتر کنیم توی اختلافات که اینجا Aبزرگتر از B پس میشه A_B
آموزش ویدیویی تست های شدت صوت و تراز آن فیزیک دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور ریاضی - آکادمی امروز
محمدمهدی طاهریان
4 ماه پیش
اولین تست این مبحث برا تجربی کنکور 1402 بوده که متاسفانه از انجا که فیلم ها سن نادرشاه رو دارند بارگزاری نشده