= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
رضا منجم
3 هفته پیش
در این قسمت از ویدیو استاد میگن که در لحظه تغییر سرعت رفت کم و سرعت برگشت هم کم میشه که تا اینجا رو قبول دارم ولی بعدش میگن اما در جهت برگشت کمتر کم میشود! مگه نباید بگیم در جهت برگشت بیشتر کم میشود ؟ اخه جهت واکنش کلی به سمت برگشت هست یه توضیحی بدین لطفا
فرشته پرتوی
1 ماه پیش
در گزینه دو چطوری میشه ثابت تعادل رو حساب کرد چون واکنش دهند جامد باید در نظر نگیریم این طوری که چیزی نمی مونه تو مخرج ؟
سام اله وردی
1 ماه پیش
استاد میگن در واکنش های تعادلی برای تشخیص گرماگیر یا گرماده بودن q را سمت تعداد مول گازی کمتر قرار میدیم خب اگر تعداد مول گاز ها دو طرف برابر بود چی؟
محدثه خراسانی
2 ماه پیش
سلام چرا همه تستهایی که استاد میزنن توی کنکور ریاضی آمده . چرا از تجربی نمیارن ؟
فاطمه داودآبادی
3 ماه پیش
من متوجه نشدم استاد چیکار کردن
Amir Hossein J
3 ماه پیش
سلام. چون نمیتونستم تایپ کنم سعی کردم کامل تو برگه بنویسم تا متوجه بشید. باز اگر مشکلی بود بگید تا توضیح بدم
فاطمه داودآبادی
3 ماه پیش
@Amir Hossein J خیلی ممنون
Amir Hossein J
3 ماه پیش
@فاطمه داودآبادی خواهش میکنم
فاطمه داودآبادی
3 ماه پیش
چرا استاد وقتی q رو مینویسن کنارش + هم میزارن؟
صبا نوروزپور
1 ماه پیش
منظورشون اینه که گرما به واکنش دهنده ها داده میشه
Taha Rashidi
3 ماه پیش
گزینه 1 و2 و3 رو اصلا متوجه نمیشم میشه توضیح بدین این سه گزینه رو
Amir Hossein J
3 ماه پیش
سلام. سوالتون رو جواب دادم میتونید چک کنید☝️
پریناز نصیری
4 ماه پیش
سرعت رفت و برگشت رو میشه برای واکنش گرماده وقتی q افزایش و یا کاهش می یابد رو توضیح بدید؟
پریناز نصیری
4 ماه پیش
بهتره تشخیص فشار رو با تعداد ذره در نظر بگیریم؟
جواد صادقیان
4 ماه پیش
مهندی اگر میخوای اونطوری در نظر بگیری حجم رو باید با تعداد ذره در نظر بگیری چون رابطه مستقیم هم دارن
محمدجواد ظهیری اصل
11 ماه پیش
سلام این فصل تستای محاسباتی نداره؟
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام قطعا داره مثلاً مبحث تعادلش تست محاسباتی میتونه داشته باشه
آموزش ویدیویی اثر دما شیمی دوازدهم توسط بهترین اساتید کنکور به همراه جزوه ، تست ، تمرین و رفع اشکال کنکور | کنکور تجربی - آکادمی امروز
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷