تست4

5/5
(15 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

جرم اتمی میانگین و استوکیومتری

جرم ها
جرم ها

`01:09

2 تمرین

استوکیومتری
استوکیومتری

`01:01

1 تمرین

سوالات دیگران

ببخشید این جزوه موازنه کجاست استاد میگه من موازنه کردن رو بلد نیستم

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

چطوری so دوتا اتم o عه

SO2 هست که دو تا اتم اکسیژن داره صورت سوال هم گفته دی اکسید یعنی دوتا

Mobina z | آکادمی امروز

Mobina z

10 ماه پیش

میشه اینکارو کرد؟

M e | آکادمی امروز

M e

11 ماه پیش

چطوریso دوتا اتم oعه

گوگرد دی اکسید، همون SO2 هست که هر مولکولش دو تا اتم اکسیژن داره

Mobina z | آکادمی امروز

Mobina z

10 ماه پیش

s+o2_so2

Mobina z | آکادمی امروز

Mobina z

10 ماه پیش

@سید محمد متین رشادی https://emrooz.ir/cbgstbc-4962?comment_id=709291#comment-709291 منظور شما این واکنشه؟ خب اگه اینه باید له مخرج اکیژن دو بدیم

M e | آکادمی امروز

M e

11 ماه پیش

چرا آس ا دو دوتا ا دو میشه

چون هر مولکول SO2 شامل دو تا اتم O هست

:)

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷 و اینکه نیاز به موازنه مجدد نیست 🌷

Mobina z | آکادمی امروز

Mobina z

10 ماه پیش

https://emrooz.ir/cbgstbc-4962?comment_id=709296#comment-709296

چرا صفر از 10به توان 23 کم کرد شد 10 به توان 22

فرض کن طرفین معادله رو در ۱۰ ضرب کردی سمت چپ،۱۰ توی مخرج خط میخوره سمت راست هم منطقا یکی از صفر های مخرج(که همون ده به توان ۲۳ باشه) با ۱۰ صورت خط میخوره و میشه ده به توان ۲۲

سلام من هر کاری کردم عدد ۳/۰۱ به دست نیومد میشه بهم توضیح بدید

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام ببین یه روش دیگه این هست که بنویسی Na ضربدر ۲ ضربدر ۱.۶ تقسیم بر ۶۴ و صاده ساده انجام بدی بجای Na باید عدد ۶.۰۲ ضربدر ۱۰ به توان ۲۳ بزاری

سلام چرا برای موازنه o نوشتیم چرا o2 ننوشتیم؟ (منظورم زیرونده). پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم.

سلام خواهش میکنم سلامت باشید 🌷

(1)

میم کاف | آکادمی امروز

میم کاف

1 سال پیش

@سید محمد متین رشادی آهان! من باتوجه به سوال2 تست بزنیم اینم تو موازنه o2 درنظر گرفتم. امکانش هست این دو تا سوال رو باهم مقایسه کنید و بهم بگید چطور تشخیص بدم که تو موازنه o یا o2 در نظر بگیرم؟ متشکرم.

از کجا بفهمیم so2~2o؟

چون یک مولکول SO2 دو تا اتم اکسیژن داره

از کجا باید می فهمیدیم که ما دو تا اتم اکسیژن داریم ؟ یعنی تست هایی امثال این باید تناسب بدیم و موازنه کنیم و از مولش بریم؟

reza pasha | آکادمی امروز

reza pasha

1 سال پیش

سلام اونجا چجور ۱.۶ رو تقسیم بر ۶۴ کرد جواب شد ۴۰ ؟؟؟؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

سلام لطفا این تست رو میفرستید

سلام نفهمیدم دقیقا چی رو بفرستم🤔

سلام ببخشید واکنش رو خودمون باید بدونیم؟؟

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

سلام ترکیب رو باید بتونید بنویسید

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

سلام صرفا لازمه بدونین گوگرد دی اکسید چطوری نوشته میشه و چند تا اکسیژن و گوگرد داره

(1)

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

آخر فصل ۱ دهم یاد میده استاد

M e | آکادمی امروز

M e

1 سال پیش

روش زنجیره ای 🥺!

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

چشم می‌فرستم به این روش

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

1 سال پیش

بفرمایین 💚

(1)