یادبگیریم2:موازنه واکنش های شیمیایی (قسمت دوم)
5/5
(14 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
تینا نعمتی
1 ماه پیش
موازنه 5رو استاد به جایCl ..این Cr رو اشتباه گرفت
(1)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
فاطمه پهلوان
1 ماه پیش
صدای استاد قطع و وصل میشه
(2)
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷
فاطمه پهلوان
1 ماه پیش
خوب باید چطوری باز موازنه کنیم
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
کدوم قسمت ؟ لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
CHIHIRO .
1 ماه پیش
@اسما جرکانی جوابتون اشتباهه. زیروند اکسیژن رو ننوشتید. همه ی ضرایبی که نوشتید، بجز پنج، باید در دو ضرب بشن.
اسما جرکانی
1 ماه پیش
@CHIHIRO . اها بله متوجه شدم مرسی که یاداوری کردین
(1)
شایان البرزی
3 ماه پیش
سلام چرا اینجا استاد میگه با اکسیژن نمیدونم پس انجام نمیدم؟کلر هم نمیدونه ولی انجام میده
زینب مقدم
3 ماه پیش
سلام وقتت بخیر مورد ۱ کلر نداره و کربن داره اگه منظورت همون مورد ۱ هست، اکسیژن چون تو ۴ تا ترکیب وجود داره، موازنه شدنش سخت تره نسبت به کربنی که فقط در یک ترکیب در سمت واکنش دهندهها و یک ترکیب در سمت فرآوردهها وجود داره
شایان البرزی
3 ماه پیش
@زینب مقدم مرسی الان متوجه شدم
رها نادری
4 ماه پیش
سلام بچها میشه لطفا یادبگیریم 1 یک که سوال اخر چی یاد گرفتی که عنصراغازگرش که Nهست رو موازنه کنید
(位ブな) Фатима
4 ماه پیش
یک سوال دیگ ممکنه تو امتهان خرداد ماه موازنه بار بدن یانه
سید محمد متین رشادی
4 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷