= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
کمیل مهری
3 هفته پیش
چرا برای تبدیل سانتی متر به متر ضرب ده به توتن منفی ۲ شد مگه نباید ضرب ده به توان منفی ۴ بشه
(2)
زینب رئیسی پور
1 ماه پیش
همیشه در سوال های(اختلاف فشار بین دونقطه)اگر زاویه ای به میدادند بایدsin اونو حساب کنیم؟
زهرا زارعی
5 ماه پیش
از کجا Gشد 10
حسین خورشیدی
5 ماه پیش
g شتاب گرانشی زمین هست که 9.82 هست که در سوال ها 10 در نظر گرفته میشه
زهرا زارعی
5 ماه پیش
یعنی هر چقدر عمق اب بیشتر فشاری ناشی از مایع هم بیشتر و هرچقدر عمق کمتر فشار مایع هم کمتر
مهتا گنجه ای
5 ماه پیش
ببین توو یه مایع چگالی و شتاب گرانش که برابرن حالا طبق رابطه که pgh هستش چگالی و شتاب گرانش که ثابته هرچقد ارتفاع کمتری رو جایگذاری کنی فشارت کمتر به دست میاد و هرچقدر عدد بزرگتری بزاری فشار بیشتری به دست میاد.
علیرضا غفاری
5 ماه پیش
گزینه سوم
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
کوثر مهتری
5 ماه پیش
من متوجه نمیشم این مسئله رو میشه با ویس توضیح بدین
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 البته دقت کن که چگالی رو باید از گرم بر سانتی متر مکعب به کیلوگرم بر متر مکعب تبدیل کنی که si بشه که ضربدر هزار باید بشه
مهدیس برات زاده
6 ماه پیش
ببخشید چجوری بفهمیم از فرمول P=pg∆h باید استفاده کنیم؟
(1)
مهتا گنجه ای
5 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
درسته