تست1

4.9/5
(20 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

انرژی جنبشی

انرژی جنبشی
انرژی جنبشی

`00:54

1 تمرین

سوالات دیگران
زینب جهانی | آکادمی امروز

زینب جهانی

1 ماه پیش

میشه سوال چی یاد گرفتیم رو راه‌حلش رو توضیح بدید که چجوری حل میکنیم؟؟؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

اصلا به قول استاد بعضی گزینه ها اینقدر ضایع هستن که چشمی خط میخورن طبق شکل و اون دو گزینه باقی مونده با فرمول یکی انتخاب میشه خیلی آسون بود.

👌👌👌

(1)

سلام ببخشید روش خاصی نداره برای تشخیص سریع؟؟ خیلی زمان بره حلش...

(1)

جواب سوال میشه 32

(2)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

؟

@نرگس مهدوی سلام سوال چی یاد گرفتیم درسته راه حلم

(3)

طاها عزیزی | آکادمی امروز

طاها عزیزی

1 سال پیش

@محمدجواد ظهیری اصل کاملا درسته

(1)

اسرا غلامی | آکادمی امروز

اسرا غلامی

1 سال پیش

بله 32

(1)

در تمرین یادبگیریم سوال پنج جواب درستش چرا ۱۲۰ عه؟

وقتی استاد v رو به توان دو می رسوند دوباره توان دو رو بالای v می داشت چرا؟

سلام ببخشید اینجا مگه نباید میشد m2v2 ؟ چرا ضریب پشت v رفت پشت m ؟

سلام یعنی چی؟

مانی زرگر | آکادمی امروز

مانی زرگر

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی مگه اینطوری نباید حساب کنیم؟ (من دارم اشتباه حساب میکنم؟)

@مانی زرگر جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

@مانی زرگر سلام پاسخ شما هم درسنه ولی سعی کنین ضرایب رو در ابتدا و قبل مجهول قرار بدید که مقایسه راحت تر بشه

سلام ببخشید چرا سوالی که استاد حل فرمودند {تست 1 } با سوال 1 توی یاد بگیریم فرق میکنه؟

سلام عزیزم من چک کردم تفاوتی نداره و مطابق با جزوه هست🌻

@فاطمه رحیمی نسب سلام ببخشید من پکیج فیزیک جامع رو خریداری کردم ولی این جزوه رو ندارم چیکار کنم

@شهرزاد بهرامی فر عزیزم در قسمت پشتیبانی مطرح کن راهنماییت میکنن🌻

مهدی رحیمی | آکادمی امروز

مهدی رحیمی

2 سال پیش

ببخشید آقای رشادی تمرین یادبگیریم این مبحث ۳و۵رو حل میکنید ارسال کنید ممنون میشم

تمرین۳

مهدی رحیمی | آکادمی امروز

مهدی رحیمی

2 سال پیش

سلام تمرین یادبگیریم مبحث انرژی جنبشی تست ۳ مگه نباید بگیم v2=2v۱ لطفا یه برسی کنید یا باید برعکس بگیم

جواب به صورت صوتی می باشد:)

مهدی رحیمی | آکادمی امروز

مهدی رحیمی

2 سال پیش

@سید محمد متین رشادی اینطوری که می فرمایید رفتم جواب میشه ۱میشه حلشو بفرستید

سوال ۳۶۶ مفهوم خاسته شده سوال چیه ؟ چرا دلتا k به k1 رو خاسته ؟

توی دقیقه ۲:۲۴چرا نباید اون زاویه رو حساب کنیم حالا اصن اگه هم نکنیم در چه صورتی باید حساب کرد کلا زاویه رو؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(2)

سلام اینجا روی k2 اون 2v² چجوری شد 4v²؟ با کدوم توان ممنون میشم توضیح بدید

جواب به صورت صوتی می باشد:)

شرلوک هلمز | آکادمی امروز

شرلوک هلمز

3 سال پیش

تو انرژی جنبشی v تندی هستش یا تندی لحظه ای؟ چون بالای v بردار گذاشتین.

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

تندی همون تندی لحظه ایه