یادبگیریم1:بررسی یکنوایی با مشتق و نقطه بحرانی
dina basereh
1 ماه پیش
میشه یکی چی یاد گرفتی رو با تصویر برام حل کنه و توضیح بده من هر کار میکنم یکی از ریشه هام 1/3 و یکی هم 0 میشه و جوابم توی گزینه ها نیست
dina basereh
1 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی چرا دو طرف صفر علامتش منفی شد؟؟میشه توضیح بدید
فاطمه عسگری
4 ماه پیش
سلام اینجا چرا صفر رو بزاریم تو مشتق تابع منفی میشه اما فاصله کوچکتر از یک شده مثبت
Amir Hossein J
4 ماه پیش
سلام لطفا تایم مشخص کنید
فاطمه لقا
1 سال پیش
چجوری متوجه بشیم مجانب قائم داریم ؟
زینب مقدم
1 سال پیش
سلام فاطمه جان میتونی سوالت رو با دقیقه مربوطه مشخص کنی؟
عرفان ابراهیمی
1 سال پیش
لطفا یکی توضیح بده اینجا این نمودار چطوری رسمشده من اصلا نمیتونم رسم نمودار چطوری هست
غزل اسماعیل زاده
4 ماه پیش
ب نظرم یادبگیریم های مربوط ب رسم نمودار رو ببین...
زهرا قنبری
1 سال پیش
اینجا منظور از ریشه مضاعف ریشه مخرجه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
در این سوال ریشه مخرج ریشه مضاعف هست
زهرا قنبری
1 سال پیش
@نرگس مهدوی یعنی هر وقت ریشه زیر رادیکال بود یا توان 2 داشت ریشه مضاعفه؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
@زهرا قنبری اگر از توان دو بیاد بیرون مضاعف هست اما رادیکال اینطور نیست
ااصیه /
1 سال پیش
چطور تشخیص میدیم مشتق ریشه نداره دقیقه11و33
شفیقه جعفریان
1 سال پیش
دلتا میگیریم . دلتاش منفی شد یعنی ریشه نداره . دلتا صفر شد ریشه مضاعف داره . مثبت شد دو تا ریشه مجزا داره
ااصیه /
1 سال پیش
سلام لطفا پیدا کردن ریشه از معادله درجه 3 در چی یادگرفتي اول را توضیح دهید زیرا برای تعین علامت به ریشه نیاز داریم
ااصیه /
1 سال پیش
اصلنا، به وجد میام وختی استادی ب این جذابی میبینم. دمشون گرم واقعا
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
لطف دارید 🌷
فهیمه فلاحتی
1 سال پیش
سلام وقت بخیر . میشه این یاد بگیریم رو بهم توضیح بدید همراه با تصویر راه حلش؟ ممنونم
علیرضا خانی
1 سال پیش
سلام باید از x2 عبارت مشتق فاکتور بگیری که در اینجا صفر ریشه مضاعفه و نباید علامت عوض بشه.
(1)
مریم شیخ
1 سال پیش
@علیرضا خانی عه ! اره راست میگی ...مرسی که گفتی ولی تو جواب اخر تاثیری نمیذاره
(1)
(1)
مریم سادات موسوی
2 سال پیش
اینجا bX2 هست دیگه؟؟
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
بله اشتباه تایپی بوده
(1)
زهرا عتبی
2 سال پیش
سوال ۶ تمارین طبق گفته استاد منبرای قدر مطلق دوحالت درنظر نگرفتم چون جمع و منها نبود بینشون ولی جوابم مثه پاسخ نامه درنیومد..
سید محمد متین رشادی
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
1 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)