reza pasha
6 ماه پیش
سلام میگم تو جواب چی یاد گرفتی این بخش سوال دوم گزینه ب x صفر رو چرا نوشته منفی 15 ؟؟؟؟
Taha Rashidi
6 ماه پیش
درود من از روش محور رفتم ایکس صفر رو منفی سه به دست اوردم پاسخنامه چه جوابی زده؟؟
(1)
رضا مرادی
6 ماه پیش
@Taha Rashidi سلام شما هم بنظرم شتابو 3 بدست اوردید ولی باید 3 رو منهای 1 کنید که میشه در فاصله منفی 2 متر میشه اگه اشتباه نکنم
Taha Rashidi
6 ماه پیش
@رضا مرادی نه شتاب رو دو به دست اوردم
مرتضی مرتضوی
6 ماه پیش
@Taha Rashidi منم از روش محور بدست آوردم جوابم منفی 3شد و بنظرم درسته من پاسخنامه شو ندارم متاسفانه😔
مرتضی مرتضوی
6 ماه پیش
@رضا مرادی اگه از لحظه یک به بعد هر لحظه رو aتا aتا پیش ببریم تو روش محور شتاب 2بدست میاد
رضا مرادی
6 ماه پیش
@مرتضی مرتضوی من شتابو یبار دیگه حساب کردم 3دوم به دست اوردم از این فرمول رفتم دلتا x= 1/2at2+v0t
مهناز زمانی
1 سال پیش
سلام قسمت اول سوال دوم چی یاد گرفتی که شتاب میخواست برای بدست آوردن شتاب مگر دلتا xمساوی نبود باx2_x1 که جواب _15 میشه که در این صورت شتاب میشه_۱۰ ولی درپاسخنامه +است میشه توضیح بدین این سوال رو ممنون
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام سوال ایراد داره و اطلاعات سوال همخوانی ندارن https://emrooz.ir/cbgstbc-40655?comment_id=654240#comment-654240 در این ویس دقیقتر توضیح دادم به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
زهرا اردستانی
1 سال پیش
سلام قسمت ب رو می تونیم از طریق معادله سرعت زمان هم حل کنیم؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام کار سختیه بهتره انجام ندی
BTMN
1 سال پیش
یه سوال داشتم درمورد مثال آخر؛ اینجا تندی خواسته بود و ما سرعت بدست اوردیم یعنی چون شتاب ثابت هستش اینکار رو کردیم؟ ولی وقتی شتاب صفر بود نتیجه میگرفتیم سرعت ثابته و متحرک روی مسیر مستقیم و بدون تغیر جهت حرکت میکند، پس تندی و سرعت متحرک یکسانه
(1)
BTMN
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی ممنون
عرفان بابایی
1 سال پیش
در دقیقه22و28ثانیه به نظرم جابه جایی باید منفی بشه چون ما از مکان 15 داریم میریم مکان صفر پس باید منفی باشه دلتا ایکس درسته ولی اینجوری شتاب منفی در میاد که درست نیست. چرا؟
اسما کریمی
1 سال پیش
سلام پاسخنامه چی یاد گرفتی همین یاد بگیریم سوال دو قسمت ب معادله مکان زمان رو x0 رو زده منفی ۱۵ چرا؟؟؟ مگ x0 =۱۵ نی؟؟؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام اینحا زمان رو صفر در نظر بگیری و جای t عدد صفر بزاری میبینی که x برابر منفی ۱۵ میشه
(1)
Farshid
1 سال پیش
اشتباه چاپی هست! درگیرش نشو!👍🏽
(1)
آیدا ارس
1 سال پیش
سلام عزیزم ببین باید اون ۱۸km/h رو به متر بر ثانیه تبدیل کنی که میشه ۵m/s ، حالا تو فرمول جایگذاری کن
ساراینا صفری
1 سال پیش
@آیدا ارس مرسی عزیزم🦋
آیدا ارس
1 سال پیش
@ساراینا صفری خواهش میکنم💙
مرتضی مرتضوی
1 سال پیش
شما به واحد سرعت ثانویه دقت نکردی وباید تبدیل واحد انجام بدی 18کیلومتر بر ساعت میشه 5متر برثانیه...
عاطفه فلاح پور
1 سال پیش
این فرمول اثباتی هم داره یا فقط باید حفظش کنیم؟🥲
آیدا ارس
1 سال پیش
لازم نیس حفظش کنی باهاش مثال حل کن که روش مسلط بشی، فرموله راحت و کاربردی هست
(2)
پوریا خیره کش
5 ماه پیش
۱۵ در نظر بگیر