نازنین حیدری
2 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر یک سوال داشتم ازین قسمت اختلال در تولید هموگلوبین چه ربطی به کم خونی داره دقیقا؟
نازنین حیدری
1 ماه پیش
@امیتیس حسینی خواهش میکنم عزیزم ممنون اما اینو که توضیح دادین متوجهم سوالم این بود خب اختلال در تولید هموگلوبین چجوری باعثه کم خونی میشه ن هموگلوبین که نقش توی حمل گازهای تنفسی داره
(1)
(1)
نازنین حیدری
1 ماه پیش
@امیتیس حسینی 👍❤️🙏
(1)
Ayla ....
7 ماه پیش
دقیقا اینجا استاد میگه اکتین ساختار سه درحالی که من چند تا یادبگیریم قبلی پرسیدم اقای رشادی گفتن ساختار چهاره حتی خود استاد هم تو یکی از تست های ۴۰۲ ساختار چهار حساب کرده
(1)
مائده خیری
8 ماه پیش
سلام وقت بخیر درانسولین غیرفعال (پیش انسولین) پیوند بین زنجیره ی A و C و پیوند بین BوC ازنوع اشتراکی *پپتیدی* است ؟؟ لطفا راهنمایی کنید
rozhin .
8 ماه پیش
استاد اینجا میگن کاهش تولید یا افزایش غیر طبیعی هموگلوبین باعث میشه که اکسیزن رسانی به اندام ها کاهش میابه پس میتونیم بگیم به غیر مستقیم بروی ترشح لاکتیک اسید به صورت موقت تاثیر میذاره؟
غزل کیماسی
8 ماه پیش
سلام ، مگه در کبد ۲ تا شبکه مویرگی وجود نداره ؟ یکی ک هر دو طرفش سیاهرگی هستش و یکی هم یه طرف سرخرگی و یه طرف سیاهرگی ؟
He!ya
8 ماه پیش
انسولین بر اغلب سلول های بدن اثر میزاره یا همشون؟ دبیر ما گفته بود همشون. استاد میگن اغلب
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
اغلب در نظر بگیرید منطقی تره چون بعضی سلول های بدن هستند که انسولین روشون تاثیر نداره از نظر علمی
(1)
ابوالفضل کوه پیکر
8 ماه پیش
مورد الف رو نگاه کنید میشه توضیح بدید
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
کجا ؟ (ریپلای نباشه 🌷)
ابوالفضل کوه پیکر
8 ماه پیش
مگه اصلا شکستن پیوند هیدروژنی در ساختار حفاظتی داریم
سید محمد متین رشادی
8 ماه پیش
خیر توضیح دادم 🌷
ابوالفضل کوه پیکر
8 ماه پیش
باتوجه به جدول،ردیف اول میشه بگید در مدل حفاظتی شکستن پیوند هیدروژنی رو کجا داریم
ابوالفضل کوه پیکر
8 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی بله ناواضح بود
ابوالفضل کوه پیکر
8 ماه پیش
در ساختار حفاظتی میتونبم شکست پیوند فسفو دی استر رو ببینیم؟؟؟ با این استدلال که بگیم چون ممکنه رشته های تازه ساخت نیاز به ویرایش داشته باشه،در این صورت شکست پیوند فسفو رو ببینیم
ملیکا نیرلو
10 ماه پیش
ببخشیدچطور میشه با پشتیبانی ارتباط داشت
سارا محمدنژاد
9 ماه پیش
وقتی وارد سایت میشه سمت راست پایین یه ایکون پیام هست میتونی از اونجا چت کنی باهاشون
ابوالفضل حسینی
10 ماه پیش
سلام میخواستم بدونم این نکات برای کنکور 1405 هم همینه یا تغییری داره کتاب یا جزوه
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام عمدتا همونه باز محض اطمینان از پشتیبانی هم سوا کنید 🌷
علیرضا خزائی
11 ماه پیش
سلام ببخشید توی مطالب درادامه دوازدهم اشاره ای هست که ریزوبیوم ها پروکاریوت هستن؟
(1)
امیتیس حسینی
1 ماه پیش
من یکم خسته بود صدام ببخشید🤍