= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
ریحانه وادیان
2 سال پیش
@نرگس مهدوی اهه پس یعنی ممکنه یا هردو رو داشته باشه یا یکی از این دو رو درسته؟ پروتئینی هم نداریم که اصلا هیچکدوم رو نداشته باشه.
نرگس مهدوی
2 سال پیش
@ریحانه وادیان چرا داریم. کتاب میگه دو نمونه از پیوند هایی که در ساختار دوم تشکیل میشه این دومدل صفحه و مارپیچ هست. ممکنه مدلهای دیگه ای هم تشکیل بشه
(1)
ریحانه وادیان
2 سال پیش
@نرگس مهدوی ممنونم 🌹
من تو کتاب تست دیدم می گفت نه تنها راجب هموگلوبین بلکه راجب میوگلوبین هم همینه. یعنی اونم ساختار دومش فقط شکل مارپیچ داره. صفحه ای نیست.
(2)
نرگس مهدوی
2 سال پیش
نرگس مهدوی
2 سال پیش
سلام.متشکرم. توجه کن که ساختار های صفحه ای یا مارپیچ مربوط به ساختار دوم پروتیین هاست و میتونه هر دو یا یکی رو داشته باشه یک پروتیینی یا این دو مدل رو اصلا نداشته باشه.
(1)