یادبگیریم3:گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن
4.7/5
(68 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
انیتا حسین پور
1 هفته پیش
ببخشید استاد چرا منفی ۱۸۴میشه ؟؟؟
رقیه اسلامی
1 هفته پیش
چون گرماده و وقتی گرماده باشه کیو ما منفی میشه
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
لطفاً تایم مشخص کنید 🌷 ریپلای نباشه 🌷
روژان کنگرانی فراهانی
4 هفته پیش
سلام یک سوال داشتم مگه اینطور نیست که ذرات اینجا انرژی جنبشی شونو از دست دادن . پس قاعدتا باید مجموع انرژی جنبشی شون کمتر بشه
سید محمد متین رشادی
4 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 به عبارت دقیقتر، میانگین تندی و میانگین انرژی جنبشی ...
مائده تیموری
2 ماه پیش
یه سوال...تو قسمت یاد بگیریم،جوابشون اولیه میشه بالا تر و دومیه میشه گرما ده؟درسته؟
(1)
عسل یگانه ثابتی
1 ماه پیش
اولی درست گفتی میشه بالاتر اما دومی میشه تغییر میکند فک کن واکنشت گرما ده باشه برعکسشکنی میشه گرما گیر
یلدا شعبانی
6 ماه پیش
دقیقه ۲۲:۲۱ میگه به تقاوت انرژی پتانسیل وابسته است این یعنی چی
روژان کنگرانی فراهانی
4 هفته پیش
البته انتالپی کلی ثابته طبق قانون پایستگی انرژی و این یک اشتباه لفظی بود . منظور تبادل انرژی در طی واکنش بود. امیدوارم مفید واقع شده باشه
.. .
6 ماه پیش
سوال ۲ چی یاد گرفتی رو نمیفهمم
کیانا کریمی
4 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام عذر میخوام میشه جواب سوال بالا روض عکس فرستادم راهنماییم کنین
Amir Taha ....
9 ماه پیش
چرا تو اینجا n2و h2 پایین تر از هیدرازین قرار گرفتن اخه از کجا اومد ک باید هیدارازین بالاتر قرار بگیرد و بعدشم از همین بالاتری اومدن پایداری و ناپایداری رو بررسی کردن میشه توضیح بدید
سید محمد سهیل عقیلی
10 ماه پیش
یادش بخیر دبیر نگارش کلاس هفتم بیشتر از این استاد توضیح میداد ...
(7)
سید محمد متین رشادی
10 ماه پیش
سلام سهیل جان هر جا رو متوجه نشدی بگو توضیح میدم برات (ترجیحا کامنت مجزا بذار و ریپلای نکن تا سریعتر کامنتت رو ببینم )
کیانا کریمی
10 ماه پیش
یه ساعته تو دلم دارم به این میخندم...
کاک آمیار نالوسی
9 ماه پیش
گلپسر این ویدیو ها بیشتر برای افرادی با پایه قوی و دنبال جمع بندیه. پیشنهاد میکنم قبلش درسنامه کمک آموزشی بخونی و یا روزنامه وار کتاب درسیو مطالعه کنی
(5)
سید محمد سهیل عقیلی
9 ماه پیش
@کاک آمیار نالوسی این کجاش جمع بندیه من خودم کمک درسی میخونم میام ویدیو ها رو میبینم هرچی خوندم میپره
کاک آمیار نالوسی
9 ماه پیش
@سید محمد سهیل عقیلی پس پیشنهاد میکنم یه تجدید نظری بکنی راجع به نحوه فیلم دیدنت
(5)
سید محمد متین رشادی
2 روز پیش
بله