یادبگیریم6:مسائل آنتالپی

4.6/5
(37 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

:آشنایی با ترموشیمی

آشنایی با دما و انرژی گرمایی
آشنایی با دما و انرژی گرمایی

`00:37

1 تمرین

آشنایی با گرما و مقایسه با دما و انرژی گرمایی
آشنایی با گرما و مقایسه با دما و انرژی گرمایی

`00:48

1 تمرین

گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن
گرما در واکنش های شیمیایی و انواع آن

`01:13

2 تمرین

عوامل موثر روی آنتالپی
عوامل موثر روی آنتالپی

`00:57

2 تمرین

تست آنتالپی
تست آنتالپی

`01:00

1 تمرین

آنتالپی سوختن
آنتالپی سوختن

`00:58

1 تمرین

قانون هس
قانون هس

`01:14

1 تمرین

سوالات دیگران

روش استو کیومتری میشه به روش مدرس حل کنید ممنون میشم چون نهای اینو قبول نمیکنه

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

سلام به همگی ، ایشالا ک همیشه موفق و سربلند باشید ببخشید این قسمت چطوری میشه که ضرایب رو جمع می‌کنیم ؟ کسی می‌تونه بگه؟

منم اینو متوجه نشدم چجوری شد ۴۴ لطفا یکی توضیح بده

سلام وقت همگی بخیر اگه کسی راه حل تشریحی رو توضیح بده ممنون میشم من همه ی اسوکیومتری ها رو بلدم ولی توی انتالپی رو متوجه نشدم

(1)

M.S .H | آکادمی امروز

M.S .H

2 ماه پیش

سلام...روش تشریحی تمرین چهارم را میشه بگید

مریم شجاعی | آکادمی امروز

مریم شجاعی

2 ماه پیش

انحلال مواد رو ار کجا بفهمیم گرماده و گرما گیر بودنشو؟؟؟مثلا تو تستی نوشته انحلال آمونیوم نیترات گرماگیر ولی انحلال کلسیم کلرید گرماده است.چرا؟؟؟؟

:> ! | آکادمی امروز

:> !

3 ماه پیش

میشه این سوال و برام واضح تر توضیح بدین ؟ ( به روش تشریحی و استوکیومتری )

زهرا امیدی | آکادمی امروز

زهرا امیدی

4 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر من متوجه نمیشم چرا استاد این مدلی استوکیومتری رو حل میکنن و زنجیره ای نمینویسند و اینکه من همش رو متوجه میشم به جز اون قسمتی که ایشون ساده میکنن میشه اگر امکان داره یه توضیحی بدید ممنون 🌺

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

(1)

چرا استاد 4 مخرج نوشتن؟

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷

..  . | آکادمی امروز

.. .

6 ماه پیش

من نمیفهمم از کجا بفهمم q.دلتاh کدومو تو سوال میخواد؟ مگ استاد نگفتن دلتا h باشه برا فرایند و qباشه برا اون ماده ای که میخواد؟ میشه توضیح بدید؟

 K🤍 nazeri | آکادمی امروز

K🤍 nazeri

10 ماه پیش

تو این جور سوالا نمیشه موازنه کرد با کسری رفت؟

سلام ببخشید روش حل تشریحی تمرین چهار رو میشه بزارین

سلام سوال آخر رو منظورتونه؟

@پارسا نظریان خب ببین اول از رابطه Q=mct گرمای لازم برای 300 گرم آب رو ب دست بیار که میشه 50400 این عدد واحدش ژوله به کیلو ژول میشه 50/4 بعد از استوکیومتری از 50/4 کیلوژول شروع کن که به ازای 150 کیلو ژولی ک سوال گفته بعد از موازنه 4 مول هیدروژن داریم و ب ازای 1 مول هیدروژن 25 لیتر گاز داریم که جواب آخر میشه 33/6 لیتر... اوکی؟

@غزل اسماعیل زاده خیلی ممنون دستتون درد نکنه

(2)

delaram moghimi | آکادمی امروز

delaram moghimi

1 سال پیش

ویس افتضاح ناواضح هستش

delaram moghimi | آکادمی امروز

delaram moghimi

1 سال پیش

روش تشریحی تمامی سوال های توی فیلم رو برازین من میخوام

delaram moghimi | آکادمی امروز

delaram moghimi

1 سال پیش

برای نهایی تشریحی مدنظر هستش

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷

@سید محمد متین رشادی اصلا واضح نیست

(1)

delaram moghimi | آکادمی امروز

delaram moghimi

1 سال پیش

میشه روش تشریحی این سوال رو بفرستید

سوالی رو مشخص نکردید که ...

لطفاً بگید ۲۲.۴ از کجا اومد

اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم ریپلای نکنید 🌷