= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
زینب فرزین زاده
2 هفته پیش
روش استو کیومتری میشه به روش مدرس حل کنید ممنون میشم چون نهای اینو قبول نمیکنه
مهسا خداکرمی
3 هفته پیش
سلام به همگی ، ایشالا ک همیشه موفق و سربلند باشید ببخشید این قسمت چطوری میشه که ضرایب رو جمع میکنیم ؟ کسی میتونه بگه؟
معصومه پولادی
2 هفته پیش
منم اینو متوجه نشدم چجوری شد ۴۴ لطفا یکی توضیح بده
آیناز عباسی
1 ماه پیش
سلام وقت همگی بخیر اگه کسی راه حل تشریحی رو توضیح بده ممنون میشم من همه ی اسوکیومتری ها رو بلدم ولی توی انتالپی رو متوجه نشدم
(1)
مریم شجاعی
2 ماه پیش
انحلال مواد رو ار کجا بفهمیم گرماده و گرما گیر بودنشو؟؟؟مثلا تو تستی نوشته انحلال آمونیوم نیترات گرماگیر ولی انحلال کلسیم کلرید گرماده است.چرا؟؟؟؟
زهرا امیدی
4 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر من متوجه نمیشم چرا استاد این مدلی استوکیومتری رو حل میکنن و زنجیره ای نمینویسند و اینکه من همش رو متوجه میشم به جز اون قسمتی که ایشون ساده میکنن میشه اگر امکان داره یه توضیحی بدید ممنون 🌺
(1)
.. .
6 ماه پیش
من نمیفهمم از کجا بفهمم q.دلتاh کدومو تو سوال میخواد؟ مگ استاد نگفتن دلتا h باشه برا فرایند و qباشه برا اون ماده ای که میخواد؟ میشه توضیح بدید؟
پارسا نظریان
1 سال پیش
سلام ببخشید روش حل تشریحی تمرین چهار رو میشه بزارین
غزل اسماعیل زاده
1 سال پیش
سلام سوال آخر رو منظورتونه؟
پارسا نظریان
1 سال پیش
@غزل اسماعیل زاده بله ممنون
غزل اسماعیل زاده
1 سال پیش
@پارسا نظریان خب ببین اول از رابطه Q=mct گرمای لازم برای 300 گرم آب رو ب دست بیار که میشه 50400 این عدد واحدش ژوله به کیلو ژول میشه 50/4 بعد از استوکیومتری از 50/4 کیلوژول شروع کن که به ازای 150 کیلو ژولی ک سوال گفته بعد از موازنه 4 مول هیدروژن داریم و ب ازای 1 مول هیدروژن 25 لیتر گاز داریم که جواب آخر میشه 33/6 لیتر... اوکی؟
پارسا نظریان
1 سال پیش
@غزل اسماعیل زاده خیلی ممنون دستتون درد نکنه
(2)
delaram moghimi
1 سال پیش
روش تشریحی تمامی سوال های توی فیلم رو برازین من میخوام
delaram moghimi
1 سال پیش
برای نهایی تشریحی مدنظر هستش
پارسا نظریان
1 سال پیش
@سید محمد متین رشادی اصلا واضح نیست
(1)
delaram moghimi
1 سال پیش
میشه روش تشریحی این سوال رو بفرستید
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷