نیلوفر شعبانخانی
2 ماه پیش
استاد این قسمت و کند زددد فقط از رو کتاب روخوانی کرد کاش قبل ثبت نام اینارو به آدم بگید پولمون هدر نشه من که راضی نیستم از این معلم باز آقای نوری و بام رفیع خوبن ولی استاد شیمی و ریاضیتون مقت نمی ارزه
امیر حسین
3 ماه پیش
این یارویی که آوردید معلوم نیست معلمه یا نه... باز قبلا یه جزوه ای داشت و تو اون توضیح میداد، الان فقط میاد یه کتاب رو روخونی میکنه و میره اون پول می گیرید که این معلم رو از سر خیابون ور دارید بیارید.... واقعا متاسفم فیلم که فکر کنم برای ۳ یا ۴ سال پیش هست این یارو هم یه توضیح نمیده، فقط روخونی میکنه و میره
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
سلام من این قسمتو متوجه نشدم چرا o رو کاری نکردـ؟ یا میشه یه توضیح برین این خط زدن هارو بیشتز
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
5 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی سلام مچکرم لطف کردید.. متوجه شدم
فاطمه داودآبادی
5 ماه پیش
ببخشید من این قسمت رو متوجه نمیشم حس میکنم نیاز به توضیح بیشتر داره
زینب مقدم
5 ماه پیش
سلام فاطمه جان کدوم قسمت فیلم؟
فاطمه داودآبادی
5 ماه پیش
@زینب مقدم استاد گفتن که فقط این واکنش ها طبق کتاب مهم هستن ولی توی تست ها واکنش های خیلی بیشتری هست ولی خب الان که تست ها رو کامل دیدم این مبحث بیشتر برام جا افتاد
فاطمه داودآبادی
5 ماه پیش
@زینب مقدم در کل جزوه های شیمی و تعداد و ساعت فیلم های شیمی نسبت به درس های دیگه خیلی کمتره از یه بابت خوبه که زودتر جزوه رو میشه مطالعه کرد ولی خب مثلا یکی مثل من که شیمیش یکم ضعیفه نیاز هست که مطالب بیشتر توضیح داده بشه و بیشتر مو شکافی بشه ولی خب برای کنکور همین جزوه کفایت میکنه؟
(1)
مهنا حسن زاده
7 ماه پیش
مگه واکنش تهیه هیدرازین به روش مستقیم به دست نمیاد؟پس چرا تو چی یاد گرفتی نوشته نمی توان به روش مستقیم بدست آورد ؟؟!!!
مریم شیخ
7 ماه پیش
نه به صورت مستقیم به دست نمیاد چون توی ازمایشگاه و در حالت تجربی هیدرازین یه فراورده ناپایداره و باقی نمیمونه و بلافاصله به امونیاک تبدیل میشه
(1)
سید محمد سهیل عقیلی
9 ماه پیش
مثل همیشه پوکیده
(1)
سید محمد متین رشادی
9 ماه پیش
اگر ایرادی در پخش فیلم هست به پشتیبانی اطلاع بدید 🌷
کاردو نصری
1 سال پیش
سلام واقعاً با وجود اینکه فصل ۲ یازدهم ، یکی از ۳ فصل مهم تر شیمی کل متوسطه دوم هستش ، استاد این بخش ترمودینامیک رو به بدترین حالت ممکن تدریس کردند 😟😓 من خودم به شخصه ، خیلی از تدریس دیگر بخش های ایشون تعریف و تمجید میکردم ولی این بخش رو واقعاً افتضاح جمع کردند ، و امیدوارم در دیگر ضبط های بعدی ، اصلاحاتی در این باره رخ بدهد ! 🤍
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام وقتتون بخیر 🌷 انتقادات و پیشنهاداتتون رو حتما با پشتیبانی در میون بذارید 🌷
امیر گرامی پور
1 سال پیش
خیلی عجیب بود این ویدیو ، ویدیو های قبلی خیلی بهتر بود با سوالات و توضیحات متنوع ولی این اصلا رضایت بخش نبود امیدوارم پیگیری بشه
(2)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
انتقادات و پیشنهاداتتون در رابطه با تدریس استاد رو حتما با پشتیبانی سایت در میون بذارید 🌷
محمد طاها کوشکی
1 سال پیش
سلام خداوکیلی این دبیر رو از کجا اوردید ،معلم ما توی نمونه دولتی بهتر درس میده. اکادمی این معلم هارو از کجا گیر میاره؟ از پشت کوه
(1)
سید محمد متین رشادی
1 سال پیش
سلام اگر انتقادی از تدریس استاد دارید به پشتیبانی بگید تا در آپدیت جدید مد نظر قرار بگیره 🌷
محمدجواد ظهیری اصل
1 سال پیش
لطفاً حلش رو برام بفرستین چون مربوط به کنکور 97 هستش
محمدجواد ظهیری اصل
1 سال پیش
سوال 9 رو میگم
ائلمان جهانگیری
1 سال پیش
متاسفانه مثل بقیه دوستان باید بگم که تدریس این بخش اصلا رضایت بخش نبود و استاد اصلا مثال کافی برای قانون هس حل نکردن و فقط به اون یه دو تا مثال کتاب درسی اکتفا کردن !
(8)
محدثه مرادی
1 سال پیش
دقیقه۱۱:۴استاد چی میگه اصن؟ چرااینکارامیکنن؟
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام شما باید با برعکس کردن یا چند برابر کردن این دو تا واکنش، اون واکنش اصلی صورت سوال رو بتونی بسازی استاد دارن میگن که چطور میتونی اینکارو کنی
محدثه مرادی
1 سال پیش
من این بخش رومتوجه نشدم
(4)
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سلام سوالتون ذو با ذکر تایم مجدد کامنت کنین🪷
ابراهیم دهقانی
1 سال پیش
سلام کسی میدونه از کجا متوجه شویم واکنش چند مرحله ی است مثلا تو کتاب درسی واکنش هیدرازین دو مرحله ای است
نرگس مهدوی
1 سال پیش
سید محمد متین رشادی
2 ماه پیش
این موارد رو به پشتیبانی سایت اطلاع بدید