تست 7

5/5
(4 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

نسبت های مثلثاتی

نسبت‌های مثلثاتی در مثلت قائم الزاویه
نسبت‌های مثلثاتی در مثلت قائم الزاویه

`00:50

تست نسبت‌های مثلثاتی
تست نسبت‌های مثلثاتی

`00:41

1 تمرین

نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی
نسبت‌های مثلثاتی در دایره مثلثاتی

`01:17

1 تمرین

50 ساعت تدریس رایگان زیست کنکور برای دریافت ویدیو ها شماره ت رو وارد کن
سوالات دیگران
کوثر بامری | آکادمی امروز

کوثر بامری

1 سال پیش

من سوالو نفهمیدم میشه برام توضیح بدین؟

پاسخ بصورت ویس قرار گرفت.

مهدی صفیان  | آکادمی امروز

مهدی صفیان

1 سال پیش

@سجاد اسماعیلی سلام میشد حالت مفهومی طور هم به این سوال دید داشته باشیم به این صورت که.. وقتی میگیم ضلع مقابل به زاویه 30 درجه نصفه وتره پس 26.5 سانتی متر رو از اینجا بدست میاریم حالا میتونیم این 26.5 سانتی متر رو با اون 50 سانتی متره به قولی پایه جرثقیل جمع کنیم و از کل طول این ارتفاع جسم تا سطح زمین کمش کنیم که یدونه 50 سانتی متر دیگه میمونه و باز هم طبق همون نکته اول که ضلع مقابل به زاویه 30 درجه نصفه وتره میشه گفت تتا زاویه ی 30 درجه ای بوده که ضلع مقابلش شده 50 سانتی متر یعنی همون نصف وتر که هست 100 سانتی متر

(1)

سلام در اینجا چطوری میتونیم x رو محاسبه کنیم؟

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سوال جالبی بود

زینب مقدم | آکادمی امروز

زینب مقدم

tik

2 ماه پیش

👍👍

یه سوال چرا بعضی اوقات تو مسائل از tan استفاده میکنیم بعضی از مسائل از sin استفاده میشه؟ الان اینجا از sin استفاده میکنیم

سلام و درود خب نکته حل کردن سوالات همینه بعضی جاها ما وتر رو داریم از سینوس بریم بهتره بعضی جاها بجای وتر دو ضلع رو داریم تانژانت بریم بهتره

رعنا نجات | آکادمی امروز

رعنا نجات

2 سال پیش

سوال گفته ۱۲۶.۵cm مفصل دومش...استاد جوری تشریح کردن که انگار ۱۲۶.۵cm سطح زمین رو میخوایم...ممنون میشم توضیح بدید

پاسخ شما سنجاق شده است.

رعنا نجات | آکادمی امروز

رعنا نجات

1 سال پیش

@سجاد اسماعیلی سلام و درود...فکر میکنم من اشتباه متوجه شده بودم و استاد درست توضیح دادن

(1)

سلام و وقت بخیر ، در این قسمت ویدئو که اندازه ضلع های روبرو ی هر زاویه را نوشتیم، از کجا فهمیدیم ضلع های رو به روشون با هم برابره که هر دو تا رو با مجهول علامت سوال گرفتیم ؟

سلام و درود نه اینجا مجهول یکسان نبوده و مقدار هم یکسان نمیشه استاد منظورش صرفا این بود که باید چی رو بدست بیاریم علامت سوال گذاشتن نه اینکه این دو تا رو یک مجهول در نظر گرفته باشن