= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
الینا اسماعیلی نیا
2 هفته پیش
سلام. مگه نگفتیم از عامل صفر شونده مشتق میگیریم بقیه عبارت حدشو میزاریم پس چرا استاد گفت کاری بهش نداریم؟؟ مگه نباید لیمیت میذاشت؟
آنا ملکی
6 ماه پیش
چرا استاد به جای حد رادیکال خودش رو گذاشت؟
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
وقت کن = دقت کن. اشتباه تایپی بود
محمد صادق کریمی
1 سال پیش
مگه نگفتیم از عامل صفر شونده مشتق میگیریم بقیه عبارت حدشو میزاریم پس چرا استاد گفت کاری بهش نداریم؟؟ مگه نباید لیمیت میذاشت؟
(1)
الینا اسماعیلی نیا
2 هفته پیش
سوال منم هست. خیلی هم تاکید داشتن.
ثنا کاظم زاده
1 سال پیش
چرا مثبت منفی یک نمیشه؟ میشه رادیکالی که توان دو داره بعد با قدر مطلق میاد بیرون میشه مثبت یک دیگه
نرگس مهدوی
1 سال پیش
زیر رادیکال با فورجه زوج اصلا عدد منفی نمیتونه قرار بگیره
(1)
سید محمد متین رشادی
5 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷 وقت کن بعد از اینکه مشتق گرفتیم، حالا میای ایکس که صفر باشه رو در رابطه مشتق جایگذاری میکنی که فقط رادیکال آ یا منفی رادیکال آ میاد بیرون