= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
لیلا زارعی
2 ساعت پیش
سلام من در بعضی تست ها دیدم که یاخته های نشان داده شده که در هیپوتالاموس اند 3 اکسون دارند ؟
محیا جباری
3 هفته پیش
ص غ غ غ ص
سید محمد متین رشادی
3 هفته پیش
تطبیق با پاسخنامه فراموش نشه 🌷 اگر ایرادی وجود داشت اطلاع بدید 🌷
ریحانه کریمی
3 ماه پیش
سلام بچه ها من جزو یازدهم رو پرینت گرفتم ولی چون آخر سال بود نتونستم چیزی توش بنویسم فقط مرور کردم اگر خواستید با شماره 09135146998 تماس بگیرید براتون بفرستم
علیرضا یمینی نیا
3 ماه پیش
همین نکته تو کنکوز 1403 اومد اگه ویدیو ها رو بروز کنید خیلی عالی میشه همشون 1401 هستند
آرمیتا اسماعیل پور
4 ماه پیش
نمیفهمم مگه نگفتیم هیپوتالاموس ضد ادراری و اکسی توسین ترشح نمیکنه تولید میکنه ، ترشحش با هیپوفیز پسینه ، پس منظور سوال ۱ نباید فقط اون آزاد کننده ها و مهار کننده ها باشه ؟
محمدحسین حصاری
4 ماه پیش
آیا کورتیزول باعث افزایش فشار خون میشود ؟ و چه هورمون های موجب ادم میشوند ؟
پرنیا یعقوبی
6 ماه پیش
در کتاب گفته هیپوتالاموس ترشح هورمون های بخش پیشین رو تنظیم میکند یعنی منظورش هم تولید و هم ترشح هست ؟ چون گفتیم که بخش پیشین ذخییره نداره و همون زمان که هورمون تولید میشه ترشح میکند درسته؟
ملیکا ربیعی
6 ماه پیش
سلام وقت بخیر. سوال اول چی یادگرفتی، گفته هر هورمون مترشحه از هیپوتالاموس، اکسی توسین و ضد ادراری که به هیپوفیز ترشح نمیشه منتقل میشه، چرا استاد جزو مترشحه ها گرفتن؟
مهسا موسائیان
4 ماه پیش
هورمون های مترشحه از «هیپوتالاموس» به «سمت» هیپوفیز «می روند»....خب اره دیگه! هیچ جاییش حرف از «ترشح» به هیپوفیز نزده....فقط گفته میروند
.. .
6 ماه پیش
سلام یعنی چی که هیپوفیز پیشین نمیتونه ذخیره کنه ؟ پس اون ۶ هورمون کجا نگهداری میشن؟؟
ابوالفضل خدابخشی
6 ماه پیش
نگهداری نمیشن به محض تولید به خون ترشح میشن
(1)
.. .
6 ماه پیش
@ابوالفضل خدابخشی ممنون
مهدی نادری
6 ماه پیش
اگه بپرسه بالا ترین غده بدن چیست باید غدد برون ریز عرق روی پوست سر رو در نظر گرفت ولی اگه بگه غده درون ریز میشه اپی فیز درسته؟
.. .
7 ماه پیش
سلام الان اینجا از هیپوتالاموس از طریق کدوم قسمت ساقه وارد هیپوفیز میشه؟اون بخش پسین که تو ساقه هست؟
مهدی نادری
6 ماه پیش
سید محمد متین رشادی
2 هفته پیش
سلام از پشتیبانی پیگیری کنید 🌷