= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
مرضیه جهانگیری
3 سال پیش
سلام. اگه گزینهها بر حسب بردارهای یکه نبود، با توجه به اینکه E1 و E2 بر هم عمود هستند، باید برای محاسبه میدان برایند، E1 و E2 را میبردیم زیر رادیکال؟
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
سلام بله
(1)
Mobina z
1 سال پیش
سلام بله
مرجان چترآذر
3 سال پیش
مگه بردار نیست پس چرا منفی و مثبت لحاظ نشد
سید محمد متین رشادی
3 سال پیش
متوجه منظورتون نشدم خب میدان الکتریکی به کمیت برداری هست که جهتش و علامتش رو لحاظ کردیم شما دقیقا کدوم قسمت منظورتون هست که منفی و مثبتش لحاظ نشده؟
اسما جرکانی
2 سال پیش
منفی و مثبت لحاظ میشه چون بر اساس بردار یکه هست ...و دقیقا توی گزینه ها هم لحاظ شده
Mobina z
1 سال پیش
محمد علی خوش رضا
4 ماه پیش
جواب به صورت صوتی می باشد:)
(1)