تست29

5/5
(3 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

نیروی اصطکاک

 تست های نیروی اصطکاک - بخش اول
تست های نیروی اصطکاک - بخش اول

`00:48

 تست های نیروی اصطکاک - بخش دوم
تست های نیروی اصطکاک - بخش دوم

`01:04

سوالات دیگران

خب از کجا بفهمیم که کسینوس ۳۷ درجه میشه هشت دهم

نمی‌دونم کجای سوال رو میگی ولی خود سوال سینوس ۳۷ رو داده شش دهم و کسینوسش رو خودتون میتونید پیدا کنید که میشه هشت دهم البته بهتره حفظش کنید چون خیلی پر کاربرده نسبت های مثلثاتی زوایای ۳۷ و ۵۳

انسیه اسدی | آکادمی امروز

انسیه اسدی

1 سال پیش

اگر جسم ساکن بود هم این قانون برقراره؟چون در اون حالت هم شتاب برابر با صفره

جواب به صورت صوتی می باشد:)

سلام وقت بخیر کوسینوس و سینوس زوایا رو حفظ باشیم یا نه خود سوال بهمون اطلاعات میده ؟ چون اینجا فقط سینوس 37رو داده ولی کسینوس اون رو نداده

سلام این سوال منم هست لطفا کمک کنید

Maedeh Ouraz | آکادمی امروز

Maedeh Ouraz

3 سال پیش

از کجا فهمیدیم 37 درجه است؟

(1)

سلام عزیزم زاویه ای که نوشته اشتباه تایپی هست. زاویه سطح شیبدار رو ۳۷ درجه درنظر بگیر

(1)

رضا کریمی | آکادمی امروز

رضا کریمی

3 سال پیش

سلام خسته نباشید ! کسی میتونه تو این سوال روش به دست آوردن Mg cosa و Mg sina رو برای من توضیح بده !؟؟!!؟

(1)

جواب به صورت صوتی می باشد:)

(1)

@سید محمد متین رشادی سلام.. وقت بخیر اثبات اینکه میگیم mgcos و mgsin چیه؟

(1)

@محمدحسین جعفربگلو جواب به صورت صوتی می باشد:)

(2)

(1)

@سید محمد متین رشادی خب از کجا بفهمیم که کسینوس ۳۷ درجه میشه هشت دهم

سلام ببخشید این نکته ای که استاد اینجا گفتند ، چرا اینطوری میشه ؟

(1)

سلام دوست عزیز>< پاسخ به صورت ویس میباشد.

(5)

سلام. وقتتون بخیر باشه. زاویه ای که در شکل داده شده 30 هستش اما اطلاعات سوال راجع به زاویه 37 درجه هست و استاد هم 37 درجه رو توی فرمول ها جایگذاری کردن. پس توی شکل اشتباه تایپی شده و باید به جای 30 عدد 37 گذاشته میشده. درسته؟

(4)

احتمال زیاد اشتباه کردن

(1)

سلام دوست عزیز>< بله اشتباه تایپیه =)

(1)

جالبه با زاویه ۳۰ هم اگه حساب کنید همین جواب بدست میاد یعنی طبق نکته ای که استاد گفتن R همیشه تو سطح شیب دار ثابته

(1)