یادبگیریم2: مسائل آونگ ساده و تشدید

4.9/5
(27 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

تشدید

 آونگ ساده و تشدید و مسائل آن ها
آونگ ساده و تشدید و مسائل آن ها

`00:52

سوالات دیگران
dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

میشه راه حل چی یاد گرفتی دو قسمت الف رو توضیح بدید و بگید چه جوری 65 دقیقه به دست میاد

dina basereh | آکادمی امروز

dina basereh

1 ماه پیش

میشه یکی جواب چی یاد گرفتی رو بزاره؟؟

https://emrooz.ir/cbgstbc-51537?comment_id=520706#comment-520706 ریپلای های این کامنت رو چک کنید

زهرا باقری | آکادمی امروز

زهرا باقری

1 ماه پیش

سلام جواب چی یاد گرفتی ها دقیقا کجاس کسی داره بفرسته برا این قسمت ؟

سلام فایل پاسخنامه ها در بخش دانلود ها همون جایی که جزوات رو دانلود میکنید قرار داده شده چک کنید اگر ناقصی وجود داشت به پشتیبانی اطلاع بدید

درود خدمت دوستان ببخشید دما چه تاثیری روی یک ساعت اونگ دار داره چرا با افزایش دما طول اونگ زیاد میشه ؟

Ayla .... | آکادمی امروز

Ayla ....

2 ماه پیش

بچه‌ها کسی هست که از استاد شجاعی فیلم کنکوری ببینه کانال تلگرام داشتم الان که اینترنتی ملی شده اگه کسی هست که تو روبیکا کانالشو داره به منم بده

Fateme  ... | آکادمی امروز

Fateme ...

3 ماه پیش

اینجا خیلی 100 تو 100 شد هیچی نفهمیدم 😕

Fateme  ... | آکادمی امروز

Fateme ...

3 ماه پیش

خب الان قسمت ج تو مثال ها خود مسئله طول اونگ رو به متر خواسته چرا به سانتی متر بدست آورده ؟

Fateme  ... | آکادمی امروز

Fateme ...

3 ماه پیش

سلام حل مثال قسمت ج در 54 ثانیه 30 تا نوسان خب این کسر تقسیم میشه همون دورهٔ تناوب دیگه چرا اومده بسامد نوشته و بعد معکوس کرده؟؟

سلام وقت بخیر این کاری که الان استاد کردن دقیقا همون فرمول درصد تغییرات هستش ؟

اره واسه تیپ مسائل نسبتی

سلام ببخشید توی این مثال من از معادله مکان زمان رفتم دورش همون شد ایا درسته؟

سلام ببخشید از A+ تا A/2 چطوری میشه تی ششم؟

مهندس درس های قبلی رو دیده باشی کامل میگه برو درس معادله و نمودار نوسان گر رو ببین یاد بگیریم 2 و 1

.Armita . | آکادمی امروز

.Armita .

1 سال پیش

میشه اون قسمت که هایلایت کردم رو توضیح بدید......اگه ممکنه عکس راه حل رو بفرستید

میرا یعنی چه

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

یعنی در طول حرکتش و دوره هاش انرژی تلف میشه و هر بار به همون اندازه قبلی بالا نمیاد

(1)

تو جزوه به جای ۵۴ نوشته ۴۵

(2)

نرگس مهدوی | آکادمی امروز

نرگس مهدوی

tik

1 سال پیش

گزارش میدم اصلاح بشه🙏

سلام میشه لطفاً سوال دوم چی یاد گرفتیم رو توضیح بدید ممنون

Farshid ‌ | آکادمی امروز

Farshid ‌

1 سال پیش

با افزایش دما، طول آونگ زیاد می شود و در می یابیم که دوره تناوب زیاد و بسامد کم شده است و بنابراین ساعت عقب می افتد

(1)