بیگانه خوارها
`01:00
1 تمرین
گلبول های سفید غیراختصاصی
`00:57
1 تمرین
پروتئین های دفاع غیراختصاصی و پاسخ التهابی
`01:13
1 تمرین
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
یاسمن قمری
دوازدهم تجربی - کرمانشاه
Z.Zruqv .Ln
دوازدهم تجربی - سیستان و بلوچستان
آرتا پژمانی
دوازدهم تجربی - کردستان
ابوالفضل غفاری
دوازدهم تجربی - گلستان
رسول صارمی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
نرگس جعفری
یازدهم تجربی -
زلاله مجیدی فر
دوازدهم تجربی - خراسان جنوبی
اتوسا گلشنی راد
دوازدهم تجربی - خوزستان
پرستو امیرلو
یازدهم تجربی - زنجان
پایا محمودنژاد
دوازدهم تجربی - تهران
= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
5+
امروزی هایی که تازه این مبحثو دیدن
یاسمن قمری
دوازدهم تجربی - کرمانشاه
Z.Zruqv .Ln
دوازدهم تجربی - سیستان و بلوچستان
آرتا پژمانی
دوازدهم تجربی - کردستان
ابوالفضل غفاری
دوازدهم تجربی - گلستان
رسول صارمی
یازدهم تجربی - خراسان رضوی
نرگس جعفری
یازدهم تجربی -
زلاله مجیدی فر
دوازدهم تجربی - خراسان جنوبی
اتوسا گلشنی راد
دوازدهم تجربی - خوزستان
پرستو امیرلو
یازدهم تجربی - زنجان
پایا محمودنژاد
دوازدهم تجربی - تهران
بیگانه خوارها
`01:00
1 تمرین
گلبول های سفید غیراختصاصی
`00:57
1 تمرین
پروتئین های دفاع غیراختصاصی و پاسخ التهابی
`01:13
1 تمرین
تب + تست های مبحث
`00:33
1 تمرین
تست ها (بخش دوم)
`00:56
سوالات دیگران
(1)
... NIUSHA
11 ماه پیش
سلام. وقت شما بخیر کتاب آی کیو میگه که نوتروفیل مانند باروفیل و ایزینوفیل دانه های خود را به بیرون اگزوسیتوز میکند. اما استاد میگن که نوتروفیل ها توانایی آزاد سازی دانه های خودشون رو ندارن. بالاخره؟؟؟
کپی لینک
سید محمد متین رشادی
11 ماه پیش
سلام محتویات دانه رو آزاد میکنه نه خود دانه رو 🌷