= $('#player')[0]?.offsetHeight && openTab == 2 ? scrolledFromTop = true : scrolledFromTop = false">
سوالات دیگران
.. فاطمه الزهرا(س).. ..
6 ماه پیش
تو گزینه دوم میشه ماستوسیت هم درنظر گرفت؟ چون اونم با هیستامینش باعث افزایش جریان خون تو اون موضع میشه و در واقع گلبول سفید اونجا زیاد ترمیشن؟
.. .
6 ماه پیش
ماستوتیت هم میشه در نظر گرفت؟ چون به خاطر اینکه خون زیادی به اون قسمت میاد گلبثل سفید زیادی رو میاره
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
https://emrooz.ir/cbgstbc-52652?comment_id=725361#comment-725361 چک کنید
.. .
6 ماه پیش
@سید محمد متین رشادی متوجه شدم ممنون
... NIUSHA
11 ماه پیش
سلام. چرا استاد میگن هیستامین رو پیک شیمیایی نگیریم؟ در تمام منابع کنکوری که نگاه کردم هیستامین پیک شیمیایی هست.
(1)
دنیا باستانی
2 سال پیش
سلام ببخشید در مورد گزینه 2 توی جزوه نوشته که هیستامینی که از ماستوسیت ترشح میشه باعث حضور گلبول های سفید بیشتر به محل اسیب میشه, چرا استاد ماکروفاژ ها و دیواره مویرگ هارو گرفتن؟
سجاد اسماعیلی
2 سال پیش
سلام . وقت بخیر طبق توضیح کتاب در فرایند (التهاب) ماکروفاژ ها و دیواره های مویرگ وظیفه فراخوانی رو دارن
در التهاب ماستوسیت هم بیگانه خواری انجام میده؟ کتاب حرفی نزده از این موضوع
نرگس مهدوی
3 سال پیش
بله نقش داره. میتونین بدون در نظر گرفتن این مورد عم سوال رو حل کنین
H M
2 سال پیش
سید محمد متین رشادی
6 ماه پیش
اگر ویس ناواضح بود بگید دوباره ضبط کنم 🌷 ریپلای نباشه 🌷